Nazar olmasin diye bebegi koymadim...
Arkadaşım sonunda teyze oldu, peki sizden nasıl hala/teyze/amca/dayi olur?
Nazar olmasin diye bebegi koymadim...

Mevlam bahtını ömrünü hayırlı kılsın analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Hayırlı bir evlat hayırlı bir ümmet olmayı nasip eylesin. :-D Ben tek çocugum amca dayı olamıyorum ama kuzenlerimin çocukları var onlar amca ya da dayı diyorlar çok hoşuma gidiyor :)
Allah razı olsun :) darısı başına :)
@TokEvinAçKedisii Teşekkür ederim Allah razı olsun :)
amca oldu, belki bıyıkları kessem hala da olurum
teşekkürler
Ne hala ne de teyze olamayacağım ne yazık ki.😕
Ha olabilseydim de azıcık despot olurdum sanırım, huyum bu.😶
Rabbim hayırlı evlat eylesin inşallah.
Sağlıklı, mutlu , huzurlu nice güzel bir ömür olsun önünde.
Eminim dunyanin en guzel "annelerinden" biri olacaksin Allahin izniyle arkadasim :))
Teşekkür ediyorum arkadaşım, mahcup oldum.:)
Çok teşekkür ederim :) çok incesin gerçekten :)
Ne incesi, illa zayif oldugumu yuzume vurcan :)))
Çok cılızsın demiyorum ki :D
Cevap
0Cevap
Rabbim analı babalı büyütsün. vatanına milletine hayırlı bir evlat olsun inşallah. gözleri aydın , Allah güle güle , dört gözle büyütmeyi nasip etsin aminn😊isteyen cümle ümmeti müslümana da nasip etsin aminnnnnnn🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Hııı bana gelince ben Zaten dünyaya hala olmaya gelmişim sanırım hemşerim 😄
Allah razı olsun :)
@TokEvinAçKedisii amin ecmain 😊
Çok sevimli bir bebek maşallah. Teyzelik yapıyorum ama onun gibi yaramaz biri olursa çekilmez olurdum :))
Guzel teyze...
Ben teyze oldum çok güzel bir duygu iki seneye kalmaz halada olurum.😀
Desene sirada dayi amca var :)))
Cinaiyetimi değiştirim onlarda olur.😀
Cinayet :))))
Uyan uyan sabah oldu :)))
Cinsiyet yazacaktım😏
Benden sadece hala oluyor o da bir 10-15 senesi var
Çok iyi bir teyze ve hala oldum.. onlar benim her şeyim..
Bu bebeğin url sini atar mısın rica etsem indirdiğin?
Googlede cikiyor...
Ben bulamıyorum maalesef. Ne diyip arattın?
Bakayim bir saniye?
Yeni dogan bebek
Yaz googleye
Resimlere
Tikla
Tamam teşekkür ederim
cocuklardan nefret ediyorum
Güzel teyze olurum ben.
Once anne ol ,,,
Olamam.
Tovbe bismillah
O niye dicem ama?
Sağlıkla alakali bir takım şeyler diyeyim, anla
Ozel seyler...
Allah yardimcin olsun
Amin, Allah razı olsun.
Bu bebekten istiyom🙂
Teyze oldum çok guzel bir duygu
Hayirli olsun
Teşekkürler :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar