Takipçi sayım 76 ya indi 84 dü.
Gittikce azalıyor.
moralim bozuldu iyice.
az takipcisi olanlar hakkında ne düşünürsünüz?
Dürüst olun.
Gittikce azalıyor.
moralim bozuldu iyice.
az takipcisi olanlar hakkında ne düşünürsünüz?
Dürüst olun.
Takipçin her zaman senin hayranın değildir. Bazıları ayıp olmasın diye bazıları meraktan bazıları sinsilikten bazıları ise gerçekten dost olarak gördüğünden takip eder bunları ayrıştırınca sence hangisi azınlıkta kalacak bunları iyi bir süzgeçten geçirip düşünmemiz lazım o yüzden insanları sosyal ortamda takipçi sayısında değil yaşadığı hayattaki kalitesinden değerlendiririm.
Umurumda değil bu durum. İsteyen eder, isteyen etmez.
benimd az var sadece tanidiklarimi aliyorum hatta onlarin bile cogunu allmiyorum. bana sahsen Samimi geliyo az takipci. afedersin 700 takipcisi olan erkekmi 70 takipcisi olan erkekmi dersen ben 70i secerim. cok kisiyi takip edenin yazistigida cok olur gerek yok ugrasmaya
Kafa dengi olduğunu düşünürüm ne anlıyorlar oraya buraya gt yazıp biriktirmekten slk slk işler ya
Cevap
18Cevap
Dürüst olun dedin, çevreyle ilişkilerin zayıflığı ve düzgün şeyler paylaşmadığından
Bişey soracam şimdi siz takipçi kasinca ne oluyor yani madalya para ya da ne bileyim insanlığa bir yararı mi oluyor? Herkes sosyal medyalarda takipçi kasma peşinde 😂😂
1000 takipçim 650 takip ettiğim vardı kendi isteğimle hepsini çıkartıyorum şimdi. 500e felan düşürdüm hedef 70-100 arası en fazla
Şöyle düşünürüm.
Bunun kimseyle ilgisi alakası yok sanırım.
O halde ilgili olduğunu göster o sayıyı yüksel sen takip at karşılık gelirrrr
Yanlız ca samımı olanlarla konuşuyor dıye dusunurum
önemli olan kaç takipçin olduğu değil kaçıyla görüştüğün :)
Normal insan. Takipçi fazla olunca bir şey olmuyor. Tanıdıkların olsa yeter.
Hiçbirsey insanlar ama ben orda daha kalabalık rakam girmekten memnun olurum
Benimde 152 kişi var takipçin sadece gerekli insanlarla takiplesiyorum nolmus yani :D
75 takipcim var 81 kişi takip ediyorum 0 gereksiz
İnstagramim bile yok ne diyorsun sen?
Seviyeli düzgün insan
Gonderdikce gonderoyorlsr kimseui istemiyorm
Instagramım yok kanks
İnstagramla ilgili mesaj Atarmısın ozelden
Aşk olsun hemen takip edelim
Düşünmüyorum
Adam gibi adamlar.
Bu sidik yarışı gibi bir şey mi
Daha samimiler
Normal insan işte
Kullanmıyorum
Asosyal
Pek önemli değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar