Çok yaralıyım. Amcam kızının, oğlunun her şeyi ile ilgilenirken, onları hep eğlendirirken onları izlemek ne kadar zoruma gidiyor biliyor musunuz? Kızı gelmiş 1. oldum diye seviniyor. Onun anne babası onların her şeyi ile ilgileniyor. Türkiye 1. cisi olması gerekirdi bu kadar ilgiye. Özel okula gönderiyorlar. Benimle de annem ilgilendi sadece benimle. En kötü okula gittim, en kötü liseye gittim ben. Bana tembel diyorlar. Ahlakım kimsenin umurunda değil. Lunaparka gitmek istediğimde yüzüme bile bakmazken amcamın oğlu sırf evde sıkılıyor diye onu 2 kere lunaparka götürmeye gitti. Benim bu hayatta annemden başka kimsem yok iken nasıl bana babamı savunurlar? Hayatımda kendimi bildim bileli bir kere bile baba sevgisi görmemiş bir insan iken nasıl babamı seveyim? Artık içim dolup taştı benim. O yüzden çocuklarınızı çok sevecek iyi bir baba bulun. Bırakın para pul peşinde koşmayı ya da saçma sapan bahaneler üretmeyi. Eğer o adam iyi bir baba olacak ise gidip onunla evlenin.
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılOnda merhamet yürek olsa baba sevgisi tattırır di. benimde çocuk lugum da dayak la sevgisiz ce gecti ama ben bırak çocuk sevgisini hayvana bile sahip çıkarım Benim kızım var ciğerim sağ yanimdir oğlum dan ayrı tutarım. bana derler oğlunu kızın kadar sevmiyorsun ben cvp veririm ikisininde sevgisi ayrı ama kızım daha ayrı. erkek çocuk kendini kollar ama kız çocuğu ailesinden kopamaz kendini savunamaz. Kendi evinde bir gariptir helede evlenip çıkıp gitdiginde kendi ailesinin evine her hangi sebepten olursa olsun yatamiyor kendini yabancı gibi hissediyor. bu söylediklerim arsız fitne şımarık kızlar için değildir ! Bu sözüm mahsum oturaklı terbiyeli kızlar içindir. icini rahat tut hiç bir zaman menfaati için yalakalık için kendi öz ailesini çocuğunu öksüz sevgisiz ilgisiz bırakıp başka çocuk lar la ilgileniyor sa at bir köşeye. ama sen o yüzünden gülücük leri mutluluğu eksik etme üzülme rabbim büyük tür yıllar sonra elden ayaktan düşer se belki bir kızım vardı der.
23 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ☺️☺️
- +1 yıl
Rica ederim biraz mutlu ettim de yüzünü güldürdüm de ne mutlu bana sen üzülme hayatın tadına bak. ben bazen derim eşime dünyada ölüm var Rabbim den tek isteğim senden önce benim canımı alsın. sebebi de senin yaşadığın o durumu ben çocuklarıma yaşatmaya yım. kadin çocukları ni korur evlenemez sahip çıkar ama erkek arifesinde kadın aramaya çıkar bahaneside şudur yemek çamaşır temizlik ve de kendisine özel bakım. getireceği kadın nasıl davranır çocuklara düşünmez, Rabbim büyüktür annene sahip çık aranıza fitne sokturma kalbini kırma.
- +1 yıl
Merhaba nasılsın görüşmeyeli
En İyi Cevaplar
Ya ben bunu anlamıyorum işte. Anlayamıyorum. Kızımı sevmeden öpmeden sarılmadan bırak bir ömrü, bir gün bile geçirmemem. Nöbet tuttuğum gecelerde bile kokusu tütüyor buram buram. Özlüyorum bir gün ayrı kalsam. Nasıl bir baba kızına hiç ilgi göstermez, aklım almıyor. Senin adına çok üzüldüm. ☹️
43 Yorumla
Soran+1 yılKeşke senin gibi bir babam olsaydı
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok iyi anliyorum seni nekadar da kader arkadasiymisiz.. bende babamdan hic sevgi görmedim. Hep kuzenlerime imrendim. Onlar hep sevildiler biz hep ezildik. Hem kendi babamiz tarafindan olur olmadik seyelre hep hakaret hep azar. Hemde kendi ailemiz bize deger vermeyince eee suclu olsanda olmasanda hep azar isitmeye alisik oldugumuzdan dayi amca vs. Cocuklari yaramazlik yapardi ama bize kizilirdi çünkü kendi babamiz bize deger vermiyordu. Ve yillar gecti büyüdük bu yasa kadarda görmedik bundan sonrada gormicemizi biliyoruz. Böyle bir kizin nasil oldugunu en iyi ben bilirim. Hic iyi olmayacagi kesin. Ama iyi olmak zorunda olduguda kesin. Seni seven bir baban yoksa, sana değer veren seni koruyan savunan arkanda olan bir baban yoksa. Sen sev kendini sen koru kendini sen kendine deger ver. Baska yolu yok bunun. Bizim kaderimizde bu.
63 Yorumla- +1 yıl
Ya gözlerim doldu :( Gizli kullanıcı resmen benim hayatı anlatmışsın. Şu bayram gününde yapayalnızlık da benim kaderim böyle bir baba da ama o kadar güzel yazmışsın ki... Burdan bir kaç kişiye anlatmayı denedim kimse anlayamıyor. Takip atabilirsin istersen doldukça dertleşiriz :/
Soran+1 yılAynen
Cevap sahibi+1 yılIstek gönderdim az önce sende kabul ettin. Ama sen beni takip etmeden ben sana yazamiyorum
Bende aynı durumdayım sonuç babamı sevmiyorum bizde sevgi hep küçük kardeşe verildi ama kardeşime düşman değilim çok severim dövmeleri hakaretleri esirgelemeleri sonucu böyle oldu ben de hep derim eğer ki günün birinde cesaret edip evlenebilirsem çocuklarımıza iyi baba olması dışında hiç bir şey istemeyeceğim
Şimdi annen var başımızda allah razı olsun elinden geldiğince sever sakınır istediğimizi yapmaya çalışır ama dediğim gibi babamı sevmiyorum dediğim zaman savunmaları anlamsız benim için ölünün arkasından konuşma diyorlar banane iyi baba olsaydı da kumara sigaraya yatıracağına parayı çocuğunu mutlu etmek için bir şeyler yapsaydı keşke22 Yorumla
Soran+1 yılAllah bize sabır versin Yarabbim
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
20Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de babamla aynı evde ama onsuz büyümüş biriyim. Sokakta insanlara yaklaşıp çocuğunuzla ilgilenin demek geliyor içimden. Birlukte şunu yaptık yaparız dediğim bir şey yok. Sevgiye o kadar açım ki sevgi arayışı ile yanlış şeyler yapmaktan korkuyorum.
Benden büyük baya olgun birine aşık oldum o da beni seviyor sanıyordum ama tek amacı yatmakmış ucuz kurtuldum ve yıkıldım. Bu yorumumu okuyan erkekler baba olunca lütfen çocuklarınıza ilgi gösterin ki sevgiyi yanlış yerlerde aramasınlar...31 Yorumla
Soran+1 yılAynen
+1 yılBen de senin aşamalarından geçti babam gram beni sevmezdi şükür hiç dövmedi beni ama büyüyünce sevmeye başladı çocukken görmediğim sevgiyi şimdi görsem ne yarar anneme de uzak kaldım babama da hep aramda mesafe var ben annemden çok dayak yedim senin annen var benim hiç kimsem yine de saygıyı eksik etmiyorum sen anlatınca gözlerim yaşardı
32 Yorumla
Soran+1 yılÖzür dilerim kimsenin yarasını kanatmak istemedim. Ama içimi dökmek istedim
- +1 yıl
Haklısın önemli değil
Maalesef giderek aradaki fark uçurumunun arttığı alanlardan biriside ebeveyn ilgisi. Ailelerde işin ortasını bulan yok denecek kadar az, ya çok ilgili ya çok ilgisiz bu durum sosyal toplum araştırmalarında konu olarak işleniyor zatende çözüm için ne yapılacak orası soru işareti bu iş böyle gitmez
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBabam beni bir kere bile öpmedi saçımı okşamadı kaç kere dayak yedim hatırlamıyorum 15 yaşında evden kaçtım askerden gelince de annemi yanıma aldım oda şiddet görüyordu ana oğul yaşıyoruz babam ne halde bilmiyorum umurunda da değil açıkcası bir kaç kere kapıma geldi para verip yolladım görüşmedim ara sıra geliyor yine veriyorum 3 5 kuruş gidiyor insan güzel insan olmak ister mi böyle baba olunca diyorum inşallah öyledir bundan iyidir yani
41 Yorumla- +1 yıl
Uzucu..
+1 yılHep eksik olur. En zor zamanında babasını yanında ister çünkü hiç bişey yapmasa bile varlığını bilmek güç verir. Varken yok olması da çok ayrı bir acı. Seni çok iyi anlıyorum bana sevgisini sözde utandığı için gösteremeyen adam doğum günü tarihimi bile bilmezken erkek kuzenimin doğum gününü kutluyor. Nasıl acıtıyor içime oturuyor anlatamam. 2.5 yıldır konuşmuyoruz o mutlu ben berbat güçsüz sürekli sıkıntıda çaresiz. Böyle ve daha fazlasi işte babası olduğu halde baba sevgisi görmemis kızlar.
10 YorumlaKankişim belki bana kızacaksın lakin birazda empati yaparak yaparak düşün baban neden sana karşı gardli neden ilgi göstermiyor annene danış altında illa ki bir sorun vardir
11 Yorumla
Soran+1 yılBen kendimi bildim bileli böyle
+1 yılBenim babam var ama yok. Gerçekten onun kadar iğrenç bir insan tanımadım. Bende baba sevgisi olanları çok kıskanıyorum ama sonra benim babama bakıyorum puu diyorm
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen
Aynı durumu bende yaşıyorum. Bende en kötü lisede okudum. Simdi ise beni ezikleyen babam köpek gibi peşimde koşuyor. Gazi Üniversitesinde okuyorum ve kendi hayatıma bakıyorum. Aslında ona teşekkür etmem gerek. Beni bu kadar hırslandırdığını için. Beni bu kadar sinirlendirmeseydi buralara gelemezdim
30 Yorumla
+1 yılBende baba sevgisi gormedim ama kendi içimde yaşıyorum bunu bazı kızlar bu durumu kullanarak acitasyon yapmaya çok meraklı
34 Yorumla
Soran+1 yılBen acıtasyon mu yapıyorum yani bunu mu söylüyorsun!
Soran+1 yılHayatımda ilk defa içimi döktüm şurada
- +1 yıl
Ben sana acitasyon yapiyosun demedim ki detayi okumadım bile direk başlık için yorum yaptım
Soran+1 yılAnladım
Bosver genede onun sayesinde hayattasin su an belki evlenecegin insan hem sana iyi bir koca hem abi hem baba olur allah buyuk
12 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah 🙏🙏
Gizli Üye(30-35)+1 yılResmen benim babam. Sonuç:sözde ayrılar
Duygularım:Öyle bir aile düşünün ki ayrılmalarına seviyorsunuz, baba sevgisi hak getire zaten, durum o kadar vahim21 Yorumla
Soran+1 yılAynen
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de pek baba sevgisi görmedim. Baba olduğumda babam bana ne yaptıysa ben onun tam tersini yapıcam.
62 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah yaparsın. Çünkü çok acı veriyor
Cevap sahibi+1 yılEvet inşallah. Kendimden biliyorum ablamdan biliyorum.
Genelde baba figürü hep sizin babanız gibidir onlar istisna
12 Yorumla
Soran+1 yılHayır benim çevremdeki herkes öyle. Benim babam dışında
+1 yılInsanlara sevgi ile bak karsiligini illa aliyorsun emin ol
18 Yorumla
Soran+1 yılBeni babam dışında herkes çok seviyor. Hocam olsun, teyzeler olsun. Komşular olsun. Herkes beni kızı yerine koyuyor.
- +1 yıl
Sen sevgi ile bak sen icini nefrete cevirirsen seni sevenler senden vazgecer belkide sen sevgi ile baktigin icin allah sana veriyordur insanlar tarafindan sevilmeyi
Soran+1 yılBir insan kötü olsa yine de herkes onu sever mi.
- +1 yıl
Sen kotusun demiyorum sadece iyi olmaya sevgi ile bakmaya guleryuzle bakmaya devam et elbet karsiligi olur kafanda dusmanlastirma babani... en ufak bir hatan butun dogrularini siler bu hayatta...
Soran+1 yılHaklısın. Ama yine kırdı kalbimi o çocuğu lunaparka götürürken kimse bana sormadı sende geliyor musun diye nasıl kalbim iyileşsin
- +1 yıl
Kalbini bununla yara edersen ozaman iyilesmez sadece birak gulumse... inan karsiligi olur bugun sirf dismanlik duymadin diye evlencegin insan fazlasiyla seni mutlu eder belkide :)
Soran+1 yılİnşallah 🙏
- +1 yıl
:) :)
+1 yılDaha güçlü olmalısın canım biz kadınlar güçlüyüz. Benimde annemle babam 5 yaşındayken ayrıldı babam o zamandan beri Amerika’da evli 3 çocuğu var ama asla düşmem 💋😌🙏🏻❤️😍😘
11 Yorumla
+1 yılKimsin bilmem ama seninle uzun uzadıya bı muhabbet etmek isterdim. Aynı dertten muzdaripiz. Eşekten düşenin halini en iyi eşekten düşen anlar... Eğer dertleşmek istersen buralardayım
23 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim.
- +1 yıl
Yinede şükret kardeş benim anam aldatıldı yıllarca dayak sefalet içinde geçirdim ömrümü bı kez baba şefkati görmedim ha umrumda da değil o şahsiyet olan anama oldu çok çekti ama şimdi yaş olmuş 20 erkekse kalkıp anama birşey söyler sataşır sen bı kızsın senin için daha ağırdır bu durum tabiki ama üzülme Allah eşin olacak kişiyi doğru yola iletsin ilerde hiç yoktan kafan rahat olur
Soran+1 yılAmin kardeşim teşekkür ederim
+1 yılUzuldum durumuna zor zamanlardan gecmissin kardesim gecmis olsun
17 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Yanlis anlamazsan lunaparka gitmek istersen goturebilirim seni cocuklugunu yasaman icin
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Ama artık 21 ime geldim. Şu yaşımdan sonra kaç kere gittim. Ama çocuklukta yaşamak başka. Şimdi yaşamak başka.
- +1 yıl
Ruhun cocuksa her seferinde eglenceli olur. nerede yasiyorsun
Soran+1 yılBoşversene.
- +1 yıl
Yardim etmek isterdim neyse sen bilirsin umarim aradigini bulursun
Soran+1 yılTeşekkür ederim. İnşallah 🙏
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlen kurtul senin babandan olucak bisey yok biraz ilgi gosterseydi nolurdu sanki o senin evladın ama yapicak bisey yok huylu huyundan vazgecmez sen kendini kurtarmaya bak canim.
10 Yorumla
+1 yılkesinlikle bende sinir oluyom boyle babalara baba demek pardon hayvanin teki o
10 Yorumla
+1 yılBöyle paylaşımlar okudukça anneme teşekkür ediyorum babamı babam olarak seçtiği icin
10 YorumlaEnvazından senı seven bir annen var miş şikayeti bırak şükret.
30 YorumlaOna sahp çıkıcak koruyacak dahiplenecek bir erkeğin kollarında hu, ur bulacaktır.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni çok iyi anlıyorum
Pekhi ane sevgisi görmemiş bir kız nasıldır sence?
Ben annemi tanimiyorum bile.
Yinede sen babanin yaninda oldugunu biliyorsun30 Yorumla
+1 yılAcımasızdır. Kırgın ve kızgındır. Ve o boşluk o dolmaz.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAnlıyorum... Eşimde baba sevgisi görmemiş evliliğe bile yansıyor.. kaç yaşında sin
110 Yorumla
Soran+1 yıl21. Nasıl yansıtıyor ki
Cevap sahibi+1 yılDaha küçük sandım.. devamli mutsuz içine kapanık
Soran+1 yılBen mutsuz değilim. Beni sevmeyen tek kişi babam. Ama çevremde neredeyse 100 e yakın kişi beni kızı gibi görüp seviyor.
Cevap sahibi+1 yılOnu hiç mutlu edemiyorum hep mutsuz böyle olma
Cevap sahibi+1 yılBabanla sorun ne
Soran+1 yılBen öyle biri değilim çok şükür. Arada bir yaptıkları yüzünden artık canıma tak ediyor orası başka. Ama ben eşimi hem eş, hem abi, hem de babam yerine koyacağım.
Cevap sahibi+1 yılSen iyisin haline şükret.. sorun yok sizde.. senden iyi eş olur
Soran+1 yılKıymet bilene
Cevap sahibi+1 yılSıkıntisiz Yok onun durumu beni de etkiliyor
Cevap sahibi+1 yıl😔.
+1 yılDışarıya karşı tepkili olur genelde.
10 YorumlaBnde öyleyim hiç baba sevgisi görmedim umursamiyorum artık açıkçası
10 Yorumla
+1 yılBizim babamiz sevgisini eksik etmezdi arada döverdi ama olsun oda yok artik
14 Yorumla- +1 yıl
Bizim babamizda bizi dovseydi ama yinede yanimizda olup sevseydi. Ne dayagini gördük ne sevgisinu ne ilgisini. Bedenen vardi ama manen yoktu. Simdi ise her ikiside yok. Cok şükür kalabaliktan kurtulduk
- +1 yıl
😂 kalabalikmi
- +1 yıl
Tabikide babalik yapmayan babaliktan anlamayan insan sadece eve kalabaliktir.
- +1 yıl
Hmm pekio
Emin değilim. Altımdaki yataktan üstümdeki pikeden de emin değilim.
Çok fena şüpheciyim00 Yorumla
+1 yılPeki sen babası kızına o kadar değer verirken sana hiç kıymet göstermemesi ve bunu sözlü olarak söylemesi
10 YorumlaEn azından yanında annen var benim o da yok
13 Yorumla
Soran+1 yılZaten annemden başka kimsem yok. Annemin değerini çok iyi biliyorum. Sen de üzülme lütfen. Yaranı kanatmak istemezdim😞
Soran+1 yılİnşallah
+1 yılben de öyleyim aynı anda güçlü ve kırılgan oluyosun ama alışıyosun ya
10 Yorumla
+1 yılBir gün gel Dertleşelim istersen inan ayni sey bende de var
10 Yorumlatuzluz yemek yedin mi bilmiyorum ama onun gibi
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen
Amcanın oğlunu senin ailen mi lunaparka götürüyor
114 Yorumla
Soran+1 yılBabam evet
Soran+1 yılBoşversene. Ben hep leyleğin yuvadan attığıyım
Soran+1 yılAnnem benim her şeyim
Soran+1 yılDışarıdan okuyorum. O lisede bir sene daha kalsaydım. Başıma neler geleceğini ben bile tahmin edemezdim. İyi ki sınıfta kaldım
Soran+1 yılUyuşturucu kullananı vardı , erkeklere kendini elleten beni de kendine çevirmek isteyen kızlar vardı. Neler vardı neler
Soran+1 yılKötü yola bile düşebilirdim. Başımda annemden başka kimsem yoktu
Soran+1 yılBen annemin duaları sayesinde belki de burada soru sorabiliyorum.
Soran+1 yılAmin kardeşim Amin
+1 yılGerçekçidir, hayalperest değilleridir
10 YorumlaOkurken içim acıdı 😞
10 Yorumlaseni öyle anlıyorum ki canım benim
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBerbat birşeydir kendimden biliyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen tıpkı benim kız halimsin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim duygularımı söylemişsin
10 YorumlaÇok iyi anlıyorum seni.
10 Yorumla
+1 yılOkurken kendi çocuklugum canlandı gözümde
10 YorumlaBen, güvensiz, gerçek, güçlü.
042 Yorumla
+1 yılİnsanların geneli gibidir
10 Yorumla
+1 yılbenim gibi olur
10 Yorumla
+1 yılBennn
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnan bana anne sevgisi görmemek çok daha zor...
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılÜzülme balım
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAcıdım
10 Yorumla
Devamını Gör(35)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Babası olduğu halde baba sevgisi hiç görmemiş bir kız nasıldır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar