Ne yapacağımı bilemiyorum. Çirkef, şillet, ikiyüzlü, arsız kişilerle nasil başa çıkarsınız? Ne yapmalıyım sizce?

Bundan iki ay önce boşanma aşamasına geldik eşimle. Ve eltim sevindi, kına yaktı. Eşim bana kazık attı. Resmen abisini tercih etti bana. Ama şu an çok mutluyuz eşimle. Oda gördü abisinin dost olmadığını. Eşimin abisi, sürekli karısını savunur. Karısının hatasını örter. Artık kocamda benim yanımda
Kötü günler geride kaldı. Esim, ben, çocuğumuz mutluyuz. Eltim iftiracı, görgüsüz, Çirkef, ikiyüzlü, arsız birisidir. Kaynanam ve kayınbabam sevmez onu. Ama kocası hep savunuyor onu. Karı koca kaç kez ayağımı kaydırdilar. Çok uzattım sanırım neyse eltimle bir araya geleceğiz ve ben onu asla affetmeyeceğim biliyorum musallat olacak bana kocam arkamda ama belaya bulaşmak istemiyorum. kaynanam ve kayınbabam seviyorlar beni. Onlarında gözünden düşmek istemiyorum sanırım eltimle aynı evde bir hafta kalacağız ne önerirsiniz bana? Aslında ben bunun her b*kunu biliyorum bunun kocası bunu sevmedi bununla nisanliyken eski sevgilisinin yanına gidip "gel kaçalım"demiş. Bunu​üstünden üstünden eltimin yüzüne vurmak istiyorum. Gebersin kahrından. Sizce ne yapayım nefret ettiğim insanla aynı ortamda kalacağım
Ne yapacağımı bilemiyorum. Çirkef, şillet, ikiyüzlü, arsız kişilerle nasil başa çıkarsınız? Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla