
Erken saatlerde çalan alarmı ısırmak geliyor içimden.
Bugün daha Cumartesi. Bunun Pazar ve Pazartesi günü de var. Ardından gelsin 6 gün tatil.
Dıp tıs tak!
#UyanBiberSabahOldu

Valla ben genelde hatirlamiyorum uyanınca yaptıklarımı bir dus falan alınca anca kendime geliyorum hatta bazen anlatıyorlar soyle yaptin boyle yaptin diye inanmıyorum onun icin pek neye benzediğimi bilmiyorum ama babamın diyisiyle " melek yüzlü şeytan " makyajımı yapınca " simdi tam şeytan oldun melekligin kalmadi " diyo. Ama babamı en yakın zamanda bir göz polikliniğine goturucem :D
Ya çok sevimli 😅
@Sifirtoleraans fazlasıyla.😂
Bu soruyu daha sonra cevap versem olur mu?
Cevap
21Cevap
Bu bile benim sabah ki halimden daha iyidir. 😂
Kalkmaz olaydım
Ben sabah uyandığımda daha güzel oluyom akşama doğru yüzüm çöküyo çirkinleşiyom. Bu hayatı tersten yaşıyom
Ozaman bir sabah görüşelim kuzum 🤭🤭😄🙇♂️
Ne münasebet
Ugggffff yine kezoşa denk geldik 🤦🏻♂️
Sensin be kezban sen kimsin de ben senle konuşcam haddini bil her önüne gelen kızla konuşan şelepsiz bir tip olabilirsin ben öyle değilim hele abazanlarla hiç konuşmam uza şimdi
www.yeniisfikirleri.net/.../grumpy-cat.jpg
mutsuz suratsız ve yorgun...
sabah kalktigimda babam bana ayyas gibi kizsin diyoo hop hop ayyas dur diyo sag yap sag yap 😂diyi
duvarlara carpiyom
Çok şükür erken uyanma devrim bitti alarmsız uyanmak kadar güzel bir şey var mı
Her sabah erken uyanırım 😏 bünye alışınca normal insan gibi uyanabiliyosunuz 😂
Nasıl yattıysam öyle kalkıyorum, saçlarım dağılır o kadar.
Erken uyanınca daha fresh hissediyorum. Şu an ölü gibiyim
Cennet mahallesi pembeye 😄
😂😂😂ferhatlar kupekler giremez
Işte buna benziyorum.
Beeyle yorgana geri giriyom
Erken kalkınca kendimi fresh gümrah hiss ediyorum.,
Buna benziyorum 😏😏
Uyanamayanlarda bugün...
Ve 9 da uyumadı :Dddd
😄😂😂
Yavrusunu kartal kapmış Fatma Girik gibi oluyorum 😒
Haftaiçi erken kalkmaya alıştığım için haftasonu da istemsizce erken kalkıyorum
Müebbet yemiş mahkuma benziyorum lan.
Asidi kaçmış kola gibi oluyorum galiba.
Yemeği elinden alınan sincaba benziyorum.
Koala yemiş ornitorenk
Sabah erken falan uyanamıyorum ki..
Hicbiseye benzemiyorum
Tarlasi yanmis köylü gibi
huzursuz aksi lanet :)
Hiçbir şeye benzemiyorum.
o an ki uyanışıma bağlı :D
Her sabah erken uyanırım, insana benziyorum..
Ay çok beğeniyorum kendimi😇
Kendini bu kadar seven insanlara hep imreniyorum özel bir yeteceğiniz sizlerin 👏🏻👏🏻
Bülent Ersoy
🤣🤣🤣
Hic bir şeye bnzemoyor
Sicak sufle gibiyim
Doğulu
Bülent ersoy🙄
Aynıyım
Adriana Lima gibi hissediyorum 😂
Evet kendini seven biri daha 👏🏻 ben sabah ayna bakıp korkudan aynaya yumruk altmışlığım var sorun bendemi ki acep 🤔🤔
Ohh rahatladım be 😄😂
bukalemun
Nasıl yani 🙇♂️
Bu sabah perdede asılı kalan kelebek gibi uyandım.
İdama giden mahkum gibi
Harry potterdaki hademe
Yolda görsem arabaya almam dedigim kisiye benzerim
Aptala reis
Ölüye 😏
Saatli bombaya
Kahtalı mıçe gibiyim
Maymuna
Smeagol'e.
Koala ~~
Tembel hayvana.
Küçük Şaban
Japona
Hakkı bulut
Kendime
Korunmasız
benn zombiyeee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar