SİTE GÜVENLİĞİ ILE ILGISI BILGIZI OLAN VAR Mİ?

Arkadaşlar merhaba İstanbul sa 64 daire 3 bloklu bir sitede oturuyorum sitemizin guvenlik odasi mevcut ve orda 3 tane vardiyali guvenlik calisiyor fakat bu guvenlik gorevlilerinden iki tanesi sitede yasiyor biri yonetici ve guvenlik gorevlisi ayrica guvenlik isi ilgili hic bir belge ve egitimleri yok bunlar sikayet edilebilir mi yani hic hos bir durum degil akrabalarca tum sitede kendilerine is buldular ve yonetimde kendilerince oldugu icin kendileri calip kendileri oynuyorlar bu yasal bir durum mu bu konuyla ilgili bir yere bir sikayette bulunabilir miyiz?
SİTE GÜVENLİĞİ ILE ILGISI BILGIZI OLAN VAR Mİ?
Cevapla