Bu ne dünya kardeşim seven sevene Bu ne dünya kardeşim böyle Bir garip buruk içim Bilmemki niye Belki de sevdiğim yok diye😂 Bu ne dünya kardeşim gülen gülene Ben de bunlar gibi gülsem mi öyle yüreğim kan ağlasa bile💕 Ne bir kürk ister bu şen gönlüm ne bir han ne de saray lalalalaayy Ye, iç, eğlen çok kısa ömrün "Sev çünkü sevmek en kolay"👼👼👼
"kimseyi incitmeden, kırmadan kalbi yaşamak en güzeli🌹 🤗🤗"
Hiç kimseyi kırmadan, incitmeden, yaşayan, her canlıyı seven insanlar var mı acaba?
Kırıldım ama yine de kırmamak için uğraştım. Yoruldum ama yine de yormamak için uğraştım. Üzüldüm ama yine de üzmemek için uğraştım. Bittim ve kimsenin bitişi olmamak için çok uğraştım. Sonuç? Zarar gösteriyor tablom. Ama olsun, yine de ben böyle vicdan ve boy aynasında kendimle barışığım. :)
En İyi Cevaplar