Hiç kimseyi kırmadan, incitmeden, yaşayan, her canlıyı seven insanlar var mı acaba?

Bu ne dünya kardeşim seven sevene
Bu ne dünya kardeşim böyle
Bir garip buruk içim
Bilmemki niye
Belki de sevdiğim yok diye😂
Bu ne dünya kardeşim gülen gülene
Ben de bunlar gibi gülsem mi öyle yüreğim kan ağlasa bile💕
Ne bir kürk ister bu şen gönlüm ne bir han ne de saray lalalalaayy
Ye, iç, eğlen çok kısa ömrün
"Sev çünkü sevmek en kolay"👼👼👼

"kimseyi incitmeden, kırmadan kalbi yaşamak en güzeli🌹 🤗🤗"
Hiç kimseyi kırmadan, incitmeden, yaşayan, her canlıyı seven insanlar var mı acaba?
Hiç kimseyi kırmadan, incitmeden, yaşayan, her canlıyı seven insanlar var mı acaba?
Cevapla