Arkadaşlar, dün saat 2:30 sularında tam sahurumuzu ettik yatacakken balkon da hırkamı unuttuğumu hatırlayıp balkona çıktım tesadüf eseri tam o anda, ne yediği belirsiz kişiler tarafından uyusturucu kaçakçılığı yapıldığına bizzat şahit oldum..
Babamin işi gereği ıssız bir sokağa tasindik burada böyle kişilerin olduğu aklımıza dahi gelmezdi. Saten apartmanlar birbirine yakın. Herneyse olayı anlatayım; Dediğim gibi tam hırkamı alacakken iki kişi ortalığı gözetliyordu beyaz t-shirtli birisi ise elinde çok küçük diyebiliceğimiz bir ambalajla geldi hani şu düğünler de kuruyemis dağıtılır ya onun gibi bir ambalaj çok yakın olduğum için olayı gördüm ama karanlık olduğu için onlar beni göremediler, adam bir poşet çıkarıp içine koydu 2 kişi sokağa dağıldı o adamla birlikte beklemeye başladılar. Gri lüks bir araba geldi -filmsizdi- içeri girdiler tabii ben hepsine şahit oldum şok geçirmiş bir şekilde onlarla bakıyordm hatta tabiri caizse hareket dahi etmeden. Adamla biseyler konuştular sonra gelen adam bir miktar para uzattı anlastilar ve arabanin icinden cikincaya dek onları izledim araba gitti bu iğrenç insanlar da evlerine girdi. Dün akşam bir kişiyi daha zehirlediler... Yüzlerini karanlık olduğu için göremedim. Korkuyorum polise diyemem çok belalı tipler, karsi komsuya anlattigim da coktandir bildiklerini ama sikayet edemediklerini etseler de hemen ciktiklarini söyleyince cok korktum ne yapmalıyım?
Babamin işi gereği ıssız bir sokağa tasindik burada böyle kişilerin olduğu aklımıza dahi gelmezdi. Saten apartmanlar birbirine yakın. Herneyse olayı anlatayım; Dediğim gibi tam hırkamı alacakken iki kişi ortalığı gözetliyordu beyaz t-shirtli birisi ise elinde çok küçük diyebiliceğimiz bir ambalajla geldi hani şu düğünler de kuruyemis dağıtılır ya onun gibi bir ambalaj çok yakın olduğum için olayı gördüm ama karanlık olduğu için onlar beni göremediler, adam bir poşet çıkarıp içine koydu 2 kişi sokağa dağıldı o adamla birlikte beklemeye başladılar. Gri lüks bir araba geldi -filmsizdi- içeri girdiler tabii ben hepsine şahit oldum şok geçirmiş bir şekilde onlarla bakıyordm hatta tabiri caizse hareket dahi etmeden. Adamla biseyler konuştular sonra gelen adam bir miktar para uzattı anlastilar ve arabanin icinden cikincaya dek onları izledim araba gitti bu iğrenç insanlar da evlerine girdi. Dün akşam bir kişiyi daha zehirlediler... Yüzlerini karanlık olduğu için göremedim. Korkuyorum polise diyemem çok belalı tipler, karsi komsuya anlattigim da coktandir bildiklerini ama sikayet edemediklerini etseler de hemen ciktiklarini söyleyince cok korktum ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar