Nişanlim gözüm cirkin gelmeye başladi

Nişanlimla 4 yillik bir gecmişimiz var ozaman sorsaydiniz dünyanin en tatli en yakişikli erkegi derdim. Ozamanlar yani taniştigimizda askerden yeni dönmüstü, formdaydi ve saclari kisacikti cok yakişikliydi. şimdi ise saclari daginik bir şekilde son zamanda iyice birakti kendini uzaktan görüşüyoruz biz buluşana kadar kesmicekmiş sacini bu nedemekse:) Ayrica kilo aldi yani onla cikmaya başladigimizdan beri 20-25 kilo aldi yüzü şişti göbegide var... Bense ayniyim yani kendimi övmeyi sevmem ama ilk günki gibi bakiyorum kendime güzelimde. Onu kirmadan nasil söyleyebilirim kendini bakmasini? Ona hala cok seviyorum ama onu artik yakişikli bulmiyorum. sevgi saygi gibi daha önemli şeyler var biliyorum ama yinede görsel olarakta hitap etsin gözüme ister insan
Nişanlim gözüm cirkin gelmeye başladi
Cevapla