Açık saçık giyinmek aynı odada kalmak ya da yanında rahat etmek uzanmak iç giysiyle gezmek tehlikeli değil mi
Cevabın nedir?
Cevapla
Ben böyle anlayışlara çok sinirleniyorum. Sizin dediğiniz aile içi kötü ilişkiler o ailede mutlaka vardır bir b. kluk benim kardeşim 19 yaşında ve aynı oda da yatıyoruz şortla da yatıyor. Böyle birşey olabilir mi ya o benim canım kanım benim elimde büyüdü bende onun canıyım ablasıyım insanlar bu şekilde baskı kurduğu için birbirlerini uyarıyor etkiliyor. Böyle birşey olmamalı ayıp dersen insanlar başka yönden düşünür ve uyarılırlar
19 Yorumla- +1 yıl
Uyarılma ihtimali sıfır değil bunu biliyorsun senin iyi niyetli olman bu dünyanın da iyi olduğunu göstermiyor
- +1 yıl
Eğitim önemli ama biz önlem almalıyız düzgün kim yetiştirecek ya cinsellik eğitimi mi var deneyerek öğreniyor herkes sende biliyorsun
- +1 yıl
Deneyerek öğrenme diye birşey yok herşeyde cinsel eğitim diye birşey tabi ki var bu demek olmuyor ki ders şeklinde verilsin bu eğitim aileye düşer erkek çocuk babayı rol alır her zaman bir baba ahlaklı karakterli çocuğuyla oturup dertleşen biriyse o çocukta aksi birşey gözlemlenmez kardeşim bana kötü niyetle bakar mı diye ben şort giymeyim demem herkesin giyiniş tarzına saygım vardır ama ben sokağa çıkmam benim kardeşim sokaktaki adam değil ondan kendimi saklamaya çalışıyım ya da o benden saklasın
- +1 yıl
Birbirinizi üstsüz görseniz bunu sorun etmezmisin ben sorum ederim
- +1 yıl
@CASTAWAY2018 üstsüz neden görsün beni konunun suyunu çıkarmayın burda çıplak çıplak gezmeyi savunmuyoruz ona bakarsan ailecek denize gidiyoruz ne farkı kaldı mesele çocuk yapıp büyütmek değildir çocuklar sözlerinizi değil ayak izlerinizi takip eder o yüzden her anne baba bıraktığı izlere dikkat etsin dikkat etsin ki sadece iyi bir geleceği olan değil iyi bir gelecek oluşturabilecek çocuklar yetişsin
- +1 yıl
Benim şahit olduğum bir olay oldu nasıl yazıyım ben onu özelden yazıyım olurmu
- +1 yıl
Gereksiz değil 10 yıl önce bizim binada oldu
En İyi Cevaplar
Moda & Stil konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bu nasıl soru ya, kardeşim o nasıl istersem öyle dururum yanında. Bence senin akli durumun tehlikeli verdiğin cevapları okudum sen normal değilsin.
01 Yorumla- +1 yıl
Öylemi ondan mı toplum da aile içi iliski bu kadar patladı
Niye tehlikeli olsun ki kardeşiz sonuçta. Kız kardeşimle aynı odada kalıyoruz sürekli iç çamaşırlı görüyorum
017 Yorumla- +1 yıl
Etkilemiyor mu bu nasıl is?
- +1 yıl
Yaşlarınız kaç
- +1 yıl
Emin misin bir de o yasta bana tuhaf geldi
- +1 yıl
Yok öyle demek istemiyorum bir an insan unutur neler duyuyoruz
- +1 yıl
Hiç bir zaman etkilemiyor yani ben yine de dikkat et derim
- +1 yıl
Korkunca falan da uyur mu seninle
- +1 yıl
Sen odanı ayır
- +1 yıl
Ben olsam rahat edemem soyunamam yanında
- +1 yıl
Sabah uyanınca falan rahat edemem ben
- +1 yıl
Sürekli iç Çamaşırlı görüp etkilememesi tuhaf
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
1Cevap
- Moda & Stil konusunda 931 cevap paylaştı.
+1 yılKardeş yani sonucta ne gibi bir tehlike olabilir? Ben abime sonuna kadar guvenirim. Sorun yok yani.
03 Yorumla- +1 yıl
Bilinç altı diye bisey var ya güvenle ilgisi Yok
- +1 yıl
İyi de bir insan kardeşine hallenecek kadar düşmemeli. Ki abimi tanıyorum bana hallenecek bir insan değil. Sortla durmam da ne sakıncası olabilir bu durumda? Tamam devir kötü sana da hak veriyorum. Babasi, abisi tarafından tacize ugrayanlari haberlerde görüyoruz. Lakin o zihniyet ile yetistirilmedik oyuzden sıkıntı olacağını sanmıyorum.
- +1 yıl
Sen cok iyi niyetlisin ben seni anlıyorum ama bu bian da olabilecek bisey seytani bisey sonuçta elinde olmadan
+1 yılTehlikeden degil de saygidandir gittiklerine dikkat etmek
00 Yorumla
+1 yılHer seyden once saygisizlik
022 Yorumla- +1 yıl
Dimi ya sortla otururum diyen var
- +1 yıl
Bahsettigimiz sey ic camasiri ise benim hosuma gitmez.
- +1 yıl
Short bacakların görünüyor
- +1 yıl
Bir sey olacagindan degil ama brnim hosuma gitmez
- +1 yıl
Rahat bir durum değil dimi
- +1 yıl
Sizin yazdiklariniz da dogru degil. Siz kiz kardesinize karsinizda ciplak bile dursa o gozle mi bakarsiniz? Bakmazsiniz. Bakamazsiniz. Bir erkek bir kadini karsisinda ciril ciplak dahi gorse kafasini egip gecebilecek yahut uzerini ortebilecek kadr haya sahibi olmalidir.
- +1 yıl
Cok qüzel konuştun ya sen
- +1 yıl
bir anlık bisey bu o görüntü etkileyebilir
- +1 yıl
Etkileyemez. Bu sizin de niyeti bozdugunuzu gosterir. Ayni mantikla doktor hastasini muayene etmesin o zaman.
- +1 yıl
Aynı şey değil o görev yapıyor
- +1 yıl
Tamam iste, demek ki her seyin bir etik ilkesi, ahlaksalligi var. Ailenize karsi birine o gozle bakmamaniz gerekiyor. Daha once de soyledigim gibi "karsinizda ciril ciplak bile olsa.
- +1 yıl
Biraz da ozelestiri lutfen.
- +1 yıl
Zaten bakmıyoruz bu bilinc dışı bisey
- +1 yıl
Irade denen bir sey var. Dogruluk payiniz oldugu kadar hata payiniz da var maalesef.
- +1 yıl
En garantisi o iradeyi sınamamak degil mi
- +1 yıl
Hayir degil. Irade sinandigi taktirde guclenir zaten. ( oruc da bunjn icin var zaten. Iradeyi guclendirip nefsi koreltmek icin. ) Kaldi ki kiz kardesin abiyle olan muhabbeti veya diger aile uyelerinin birbiriyle olan iletisimi bir sinama sekli degildir zaten. Bir erkek kiz kardesine veya annesine karsi dokunmamak icin kendini tutuyorsa orada zaten patolojik bir durum vardir. ( Bi' niyeti boxmusluk vardir. ) Yoksa dedigim gibi normal sartlar altinda, biyolojik olarak bir kadin, hatta bu kadin anneniz olsun, karsinizda ciril ciplak bile kalsa ona karsi cinsel bir cekim hissetmezsiniz. Uzerini ortersiniz.
Bunun orneklerini de cogaltabiliriz.
Ornegin olüleri yikayan kisiler onlara karsi cinsel bir cekim hissetmezler.
Hastasini muayene eden doktor ondan haz alma, ona dokunma pesinde degildir.
Hasta bakicilar hastalarin her yarini gorur. Ama akillarindan onlara o sekilde dokunmak gibi bir dusunce gecmez.
Daha da cogaltirim yani... - +1 yıl
Evet istisnalar var ama
- +1 yıl
Aile de bir istisnadir beyefendi.
- +1 yıl
Siz sosyolog musunuz
- +1 yıl
Hayir, neden?
Ama sosyolojik eserler okuyorum. - +1 yıl
Belli tespitlerinizden anladım. Ama ensest diye bir gerçek var bunun sebebleri var
- +1 yıl
Ensest bir sapmadir, sapkinliktir. Sizin dediginize gore herkes sapkin ya d sapkin olmaya meyilli olmali o zaman. Yanlis bir fikir.
Moda & Stil konusunda 995 cevap paylaştı. Dikkat edilmeli.
Edep ya edep.013 Yorumla- +1 yıl
Yorumlara bakar mısın biz de mi bir tuhaflık var
- +1 yıl
Senin ki de yanlış değil mi ya
- +1 yıl
Orası öyle de bu da yanlış sortla oturduğunda bacaklarını görür etkilenebilir
- +1 yıl
Erkek kardeşte haram
- +1 yıl
"Mü'min kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar, namuslarını da korusunlar. Ziynetlerini ise, görünmesi zarurî olan kısımlar müstesna, açığa vurmasınlar. Başörtülerini de yakalarının üzerini kapatacak şekilde iyice örtsünler. Kocalarından, babalarından, kocalarının babalarından, oğullarından, kocalarının oğullarından, kardeşlerinden, kardeşlerinin oğullarından, kızkardeşlerinin oğullarından, mü'min kadınlardan, cariyelerinden, cinsî iktidarı olmayan hizmetçilerinden ve şehvet çağına gelmemiş çocuklardan başkasına ziynet yerlerini göstermesinler. Gizledikleri ziynetleri belli olsun diye ayaklarını yere vurmasınlar. Hepiniz Allah'a tövbe edin, ey mü'minler, tâ ki kurtuluşa eresiniz." (Nur, 24/31)
- +1 yıl
fakat bir sürü ensest vaka var bunun sebebi kardeşlerin rahat olmasıyla ortaya çıkan tuhaf durumlardan oluyor
- +1 yıl
Hepsi mi sapık ihmal yok mu yani birbirinin yanında soyunmak aynı yatakta uyumak bunlar doğru mu sence
- +1 yıl
Nası aynı yatakta yattın oohoo bu tamamen yanlış
+1 yılBen abimin yaninda acik durmam
07 Yorumla- +1 yıl
Saçlarınız mı
- +1 yıl
Hayır kiyafet
- +1 yıl
Yakın olmazsınız hemde
- +1 yıl
Evli zaten ve aramizda 11 yas var
- +1 yıl
Bekar olsada durum değişmez
- +1 yıl
Valla evlendiginde ben 12 yasindaydim zaten
- +1 yıl
Hımm
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirbirinizde gözünüz yoksa neden tehlikeli olsun.
072 Yorumla- +1 yıl
Gözün olmaz da insan nefis taşıyor sonuçta
- +1 yıl
Şortla durmazsın ama sonuç olarak
Cevap sahibi+1 yılAma kardeşsiniz.
Ben abimin yanında şort giyebilirim, rahat davranabilirim, abim çünkü.- +1 yıl
Abin de o bir erkek ya belli bir sınır olmamalı mı
- +1 yıl
Yanlış anlama da tutup iç çamaşırıyla oturmazsın yanı
Cevap sahibi+1 yılİç çamaşırı ile oturabilirim ama oturmam, neden iç çamaşırıyla durayım ki.
- +1 yıl
Niye oturmazsın sebebini söyle
- +1 yıl
Sırf Rahat diye hava cok sıcak diye
Cevap sahibi+1 yılHava çok sıcak olunca şortla duruyorum, ki beni yazın tatilde bikini ile görüyor zaten.
- +1 yıl
Bisey demiyor mu sana bikiniyle görünce
Cevap sahibi+1 yılHayır, ne demeli?
O da Ateist ben de zaten din ile bağdaştıracaksan.- +1 yıl
Din olarak değil de ne bilim etkilemiyor mu bakınca falan ruhsal olarak
Cevap sahibi+1 yılKardeşiz, etkilenmez.
- +1 yıl
Nasıl bu kadar emin oluyorsunuz cıplak bir bedene istemsiz olarak etkilenir senin yüzünü görmese
Cevap sahibi+1 yılYüzümü görüyor ama?
- +1 yıl
Görsün ben olsam kendini sıkarım yine de bakmam ya sulanma olabilir yüzünü sonradan görürüm aklımda kalır falan
Cevap sahibi+1 yılSen farklısın abim farklı, kardeşin olsa sende bakmazdın.
- +1 yıl
Bende bakmam cok igrenc bisey düşüncesi bile.
Cevap sahibi+1 yılGüzel, konu kilit o halde.
- +1 yıl
Bu istemsiz bisey temasta falan istemediğin seyler olabilir
Cevap sahibi+1 yılYa hayır, abime dokunuyorum hiçte bir şey olmuyor.
- +1 yıl
Nasıl bisey olmuyor sende var ya iyice tenine dokun nasıl bisey olmaz
Cevap sahibi+1 yılAdama neden durduk yere dokunayım?
Anlatmak istediğim sarılıyorum, itiyorum, ama o benim abim ben de onun kardeşiyim, bir şey olmuyor.- +1 yıl
Onu diyorum yanlış yerlere dokunursan olur istemsiz olarak
Cevap sahibi+1 yılAmacın ne? Neden yanlış bir yere dokunayım ya.
- +1 yıl
Yanlışlıkla falan diyorum goguslerin flan gözükürse iyi olmaz
- +1 yıl
Sen cok güveniyorsun benim böyle kardeşim olsa uzak dururum
Cevap sahibi+1 yılBoş yapma ya, ne giyeyim
Cevap sahibi+1 yılSen sapık ruhluysan normaldir, bir kardeşin kardeşine sarılması gayet normal.
- +1 yıl
Göğüslerine bakmıyor mu açık giyinince kızmıyor mu
- +1 yıl
Sarılmak doğal ona bisey demiyorum ama göğüslerini abin görmesi doğal değil
Cevap sahibi+1 yılBakmıyor.
Niye kızsın? Ateist'iz demedim mi- +1 yıl
İnanctan değil zaten onları görüp tahrik olamaz mı hiç mi böyle bir ihtimal yok
Cevap sahibi+1 yılYok.
- +1 yıl
Gitte sor ne diycek sana
Cevap sahibi+1 yıl:D :D
İyi günler.- +1 yıl
Senin icin de bisey yok safsın da tahrik olabilir abin istemsiz bisey
Cevap sahibi+1 yılÖf olsun amma uzattın, olmaz, olursa bile bir şey olmaz
- +1 yıl
Olsun tahrik nolcak diyosun
Cevap sahibi+1 yılOlmaz dedim, varsayım yaptım.
- +1 yıl
Olsa da bisey olmaz
Cevap sahibi+1 yılAynen
- +1 yıl
Seni öyle düşünse falan hani sorun değil diyosun
Cevap sahibi+1 yılNasıl düşüneyim? Aptallaşma ya
- +1 yıl
Aklında o halin kalabilir diyorum
Cevap sahibi+1 yılKardeş kardeşi çıplak bile görse o gözle bakmaz. O nedenle konu kilit.
- +1 yıl
Bakmaz bakamaz konu o değil etkilenip istemsiz tahrik olmak
Cevap sahibi+1 yılYa olmaz diyorum işte, olsa bile devamı olmaz ak kardeşiz diyorum.
- +1 yıl
Ya olursa
Cevap sahibi+1 yılOlmaz.
- +1 yıl
Elinde senet mi var hadi erekte oldu
Cevap sahibi+1 yılErekte olması ile kalır.
- +1 yıl
Seni isteyebilir o durumda
Cevap sahibi+1 yılBen onu istemem, ki o da istemez de.
- +1 yıl
Kalkmısın fikrimi olur ya afedersin ama sürtmek ister bir yere inmez öyle
- +1 yıl
Böyle bir durumda kalsan hiç bir tepki vermezsin yani
Cevap sahibi+1 yılNe kadar boşsun, kardeşine sürt o halde.
Cevap sahibi+1 yılVermem ne diyeceğim.
- +1 yıl
Ben ne sürtecem düzgün konus. Sulanır diyorum uzaklasmam diyosun kalkar diyorum bisey yapmam diyosun
Cevap sahibi+1 yılUzaklaşmam demedim :D
Ne yapayım ya, ne yapmamı istiyorsun- +1 yıl
Öyle bir durumda üstüne gelse tepki vermezmisn arkdan dokunmak istese falan o tuhaf geldi kızmazmısın
Cevap sahibi+1 yılTabii ki tepki veririm.
- +1 yıl
Naparsın vurursun
Cevap sahibi+1 yılEvet.
- +1 yıl
Zorlasa karşı koyarmısın
Cevap sahibi+1 yılAynen.
- +1 yıl
Bir yere kadar koyarsın böyle bir durumda boşalır üstüne onu diyorum
Cevap sahibi+1 yılYa senle muhabbete girmek hata aptal
- +1 yıl
Sensin aptal gercegi söylüyorum ben hiç bisey yapmasa seni düşünüp boşalır
Cevap sahibi+1 yılKendinden biliyorsun, kız kardeşin varsa acıdım ona.
- +1 yıl
Asla böyle bisey yapmam 🤢
- +1 yıl
Git napıyosan yap ben Burda olabilecek bisey söyledim
Gizli Üye(36-45)+1 yılEtmeli tabi
11 Yorumla- +1 yıl
Bisey olmaz mantığı yanlış
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar