Kızın erkeğe ''günaydın mesajı'' atması sorunsalı?

ben atıyorum arkadaşlar. her sabah bu beyfendiyi prensesler gibi günaydın mesajlarıyla uyandırıyorum, kendisi çok nadir sabah mesajı atıyo bana. bugün mesela yazmış ne yazmış biliyor musunuz ''günaydın.'' hiç yazmasaydın daha iyiydi. sizce?
ne düşünüyosunuz sabah mesajını kızın erkeğe atması hakkında
Güncellemeler
+1 yıl
dün söyledim bu duruma gıcık olduğumu. bugün yazdı günaydın aşkım diye saat 12 buçukta. napalım ak uyandığında ilk aklına gelen kişi olamıyosam zorlamaya gerek yok
Kızın erkeğe ''günaydın mesajı'' atması sorunsalı?
Cevapla