Son döneme ait olan bir şey değil. Bu, evel ezeldir var olan bir şey. Küçük yaştan itibaren kızlara, "Zengin koca bul. Bizi de, kendini de rahat ettir." mantığı var. Onlar da doğal haliyle bu aşılanmış mantık üzerinden gidiyor. Teyzelerim kendilerine zengin koca buldular, paralarını da bir güzel yediler. Toplum olarak kızlara, "İşte çalışmalısın yoksa hayatını devam ettiremezsin." gibi sözler söylenmediği için, sadece erkeklere söylendiği için (Çünkü erkekler her anlamda güçlü olmak zorundadır.) durum bu halde.
Herkes çok zengin birini bulamaz. Zaten her kadın çok zengin birini bulabilseydi dünyada aç insan olmazdı demi? Ettiklerini bulurlar merak etme sen. Cebinde parası olanın yarına bir garantisi yok. Bunu diyorum ama şükür durumumuz çok iyi. Bu yaşta istediğim her şeye sahibim. Kendi işimiz var aylık maaşım var öğrenciyim oh daha ne olsun :D
Eskiden aşk cefa çekmek demekti zordu elinde tutmak onu ve çok fedakarlıklar gerekirdi. Özellikle kadınlar için... Çok cefa çekmiş analarımız var bizim. Aclikla sefaletle de olsa ayakta durmuşlar. Ama şimdi ki kadınlar bir yerlerini sağlama almak istiyorlar ve eski analarımız gibi cefa çekmeye hic niyetleri yok. Gerçi eskisi gibi cefa çekmeye değecek aşklar da yok artık... aşkın içindeki maneviyat yok gizlilik yok herşey sokaklarda yaşanıyor zaten. Ah ah bir hüzün bastı
Yeni yetişen nesil genelleme yapmıyorum ama çoğunluk ozenti icinde sevginin ne olduğunu bilmeden maddiyatçiligi - Avrupa ve Amerika özentiliğiyle büyüyor... Bu şekilde yetişen insanlarda ne vijdan , ne ahlak ne de karakter sahibi olabilirler...
dunyanın dengesini para bozdu nasıl bir yılda yaşıyoruz be.. para yoksa hayatta yok olacak en azından nefes almaya para istemiyorlar ama yakındada nefes almak içinde para isterler
Para bunların ruhunda var Allaha değil paraya tapıyorlar g*tleri sıkışınca da Allahım diyolar bunlar cibilliyetsizler grubundan
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Feministler erkek düşmanı, kadın üstünlükçü , bencil , çıkarcı, empati duygusundan yoksun zavallı eziklerdir. Feminizmin azalması ve erkeklerin de kadınlarla eşit olduğu bir sistemin oluşması için erkek haklarının tesis edilmesi gerekiyor.
En İyi Cevaplar