Sevdiği adam yanında ve bebeğini emziriyor. Bir kadının en mutlu anı sizce bu mudur?

Sevdiği adam yanında ve bebeğini emziriyor. Bir kadının en mutlu anı sizce bu mudur?

Ben bu resmi görünce duygusallaştım. Kadın yeni doğum yapmış, bebeği annesiyle ilk kez tanışıyor ve annesini emiyor. Kadın hem yavrusunu emzirirken hem de sevdiği adamın yanında oluşu ve onu öpüşüyle huzur buluyor.
Sevdiği adam yanında ve bebeğini emziriyor. Bir kadının en mutlu anı sizce bu mudur?
Bir kadının mutlu olması için illaki para pul gerekmez, kadına sevgiyi hissettirmeniz gerekir. Kadınlarımıza soruyorum o halde; sevgiyi hissetmek mi, yoksa dünyevi şeyler mi?
Sevdiği adam yanında ve bebeğini emziriyor. Bir kadının en mutlu anı sizce bu mudur?
Cevapla