"100 dostun varsa 99'unu terk et, biriyle de az görüş"
Hz. Ali
Merak ettim.
Hz. Ali
Merak ettim.
Birtane dostum var 20senelik oda çocukluk arkdasım. Hiç kavga etmedik hiç aramız bozulmadı 6sene önce taşındım hala görüşür konuşurum arada bir. Hiç kopmadık. Hz. Ali de bundan söz etmiş olmalı. Btane olsun onlada az görüş fazla bunaltma ya da kendin bunalma ki dostluk baki kalsın.
İnsanın tek dostu Allah'tır vaktini ona ayır diye demiş olabilir
99 u yalan 1 de senden sıkılmasın her gün görüştükçe diye demiştir...
Vallaha bak işte etrafına sence kaç kişi gerçekten bir ikiden fazla dosta sahip ki?
hangi arkadaşın seni evinde 3 günden fazla misafir eder
Cevap
11Cevap
sen bu zamana kadar dost kazığı yememişssin heralde.
Sık görüşürsen değerin kalmaz. lok arkadaşın olacağına 1tane sağlam dostun olsun
ali arkadaş seçimlerini yanlış yapmışsa demek ki...
dostluk hayatta onem verilmemesi gereken bir olgudur
Bu soyledigini nerede okudun? Kaynak ne? Merak ettim arastirmak istiyorum
Doğru söz. Yaşadıkça anlarsın ;)
Sorun sadece beyleremi
Önyargılı ve genelleme yapmanız yanlış bu zamanda cinsiyet ayırmaksızın hiç kimse kimseye dost değil saadece menfaat vardır çıkar ilişkisi vardır ancak çok nadir de olsa gerçek dostluklar vardır ki bunlarda çok uzun yıllar sürerler
Fazla muhabbet tez ayrılık getirir meselesi
Çok içmiş olmalı.
az insan cok huzur?
Çok iyi demiş
Çok iyi demiş.
Dogru demis
Gerçkten demişmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar