Nişanlım abisinin adına ev kredisi çekmiş sizce ne yapmalıyım?

Çok şanssızım ben. Nişanlım abisinin üzerine ev kredisi çekmiş 10 yıl ödemesi var ve şu an maaşı 1600 İstanbul da yaşayacağız kira da kalacağız ve evler 1500 den aşağı bulamadık bende çalışıyorum ben 2600 maaş alıyorum nişanlım şu an kredi yüzünden 1600 alıyor normalde memur 3 bin alması gerek. En çok canımı sıkan abisiyle karısı sefa sürerken bizim cefa çekmemiz bana bir mobilya takımı bile aldırmadı nişanlım ayağımızı yorganımıza göre uzatalım dedi ama abisine kredi çekmeyi biliyor. Ailesine çok düşkün ben karısı olacağım yuva kuracağız yeni eşyalar filan her şeyi çok görüyor benim kendi maaism var ama ben onu doyuramam bize kredi cekseydik neyse başkasının borcunu ödemek neyin nesi?
Nişanlım abisinin adına ev kredisi çekmiş sizce ne yapmalıyım?
Cevapla