Sosyal medya yani instagram kullanmayan bir kız hakkında ne düşünürsünüz ((+1))?

Arkadaşlar hem gerek bulmadığım için, hemde abim izin vermediği için sosyal medya kullanmıyorum. bir tek whatsapp. İnstagram kullanmayan kız itici veya asosyal falan gelir mi? Ya arkadaşı ve çevresi falan mı yok dersiniz. Aslımda arkadaşım ve çevrem çok var. Yoksa daha mı hoş gelir gözünüze. Kuzenim bana hep öyle bir kızla evlenmek istediğini, daha ağır bir kız gibi geldiğini söylüyor. Siz ne düşünürsünüz?
Sosyal medya yani instagram kullanmayan bir kız hakkında ne düşünürsünüz ((+1))?
Cevapla