Lösemi hastası olduğum için İlik nakli oldum ve ayın 13 ünde tam bir sene olacak

Arkadaşlar merhaba 13 aralık 2012 de lösemi hastası olduğum için ilik nakli oldum dolayısıyla aldığım kemoterapik ilaçlar yüzünden saçlarım döküldü. Sonrasında saçlarım çıktı hatta şuanda saçlarım var ama çok seyrek kötü durumda yani daha gür çıkması için ne yapabilirim ? 0 a vurdursam işe yararmı var mıönerisi olan ?
Lösemi hastası olduğum için İlik nakli oldum ve ayın 13 ünde tam bir sene olacak
Cevapla