26 yasindayım araba sürmeyi bilmiyorum ve ehliyetim yok dusunceleriniz ne?

26 yasındayım. Hic surucu kursuna gitmedim hatta onunden bile gecmedim ehliyetimde yok. Hayatimda bir arabanin surucu koltugunda bile oturmadim hep yan koltukta veya arka koltukta seyahat ettim. hayatimda gaza bile basmadim. Araba kullanma bilgim sıfır trafik kuralı falan filan gram bilmem pedallarin yerini bile bilmiyorum hangisi gaz hangisi fren bilmem. Bu saatten sonrada ne ogrenecek zamanim var nede ogrenme istegim gecti araba kullanma isi benden.
Dusunceleriniz nedir benim hakkimda veya benim gibilerin.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada babam 18 yasindayken ehliyetini al sana scirocco alicam diyordu o zamanlar wolksvagen scirocco yeni cikmisti neyse ben tabi usengeclikten ve uniye baslamistim o zaman cok ders vardi vakitsizlikten hic suruci kursuna gitmedim sonrada bir turli ehliyet almayincada yillar gecti babamin bana araba alma iside yatti. Belli bir yastan sonrada babadan araba isteyecek yuzum yok zaten.
26 yasindayım araba sürmeyi bilmiyorum ve ehliyetim yok dusunceleriniz ne?
Cevapla