Görümcem beni istemiyor mu? Ne yapmalıyım yardım edin!

16 aylık bir ilişkim var sevgilimin ablasıyla tanışıcaktık gün belliydi ama ne olduysa 2 de bir vazgeçip durdu sevgilimin ablası. ben çok hevesliydim tanışmak istiyordum mutluydum. sevgilim ablam vazgeçti deyince sinirlendm hevesim kaçtı ablan ne yapmaya çalışıyo 2 de bir vazgeçiyo dedim sonra ablası mesajı okumuş bana mesaj attı ben bir şey yapmaya çalışmıyorum kardeşim kararsızdı buluşma için dedi. ben sevgilimin kararsız olduğunu bilmiyordum bilseydim ablası hakkında öyle demezdim ablası ondan sonra hakkımda haddini bilsin saygılı olsun demiş tamamen kendimi yanlış tanıttım ama sevgilimin suçuda vardı kararsız olduğunu söylemeliydi her neyse o günden beri ablası bana soğuk davranıyo doğum günü mü bile kutlamadı ben daha sonra ablasından özür diledim sevgilimin kararsız olduğunu bilmediğimi söyledim ama ona rağmen hala soğuk bu olay olmadan öncede soğuk davranıyodu ne yapacağımı bilmiyorum çok üzülüyorum :(
Görümcem beni istemiyor mu? Ne yapmalıyım yardım edin!
Cevapla