Bunu hiç anlayamıyorum. Bu bir yaşam tarzı ve belki bir problem den dolayı böyle bu. Kişi/kişiler masum insan ama malesef , çevresindeki her insan ; ay sen utangaçsın, yok sen çok içine kapanıksın , yok şu neden , böyle der , Ezik bir insanmış gibi dışlarlar. En önemlisi; bu arkadaş konuşmaya daha fazla dikkat ettiği zamanda , Aa konuştu! Lafıyla karşılaşır ve haliyle zaman geçtikçe insanlardan daha da uzaklaşır ve kendi maffolur. Oysa kendisinin belki yaşadığı acılar bu insanı böyle yapmıştır. Kim bilebilir ki bu kişi ne yaşadı. Kusura bakmayın ama böyle insanların yaşadığı acıların %30 unu Bu Kendini bilmiş Kötü insanlara yaşatsak , hemen ağlarlar. Çünkü acının ne demek olduğunu bilmiyorlar. Peki sizce bu insanlar neden toplumda böyle gözüküyor?
İçine Kapanık Ve Sessiz İnsanlar Toplumda Neden Bukadar Dışlanıyor?
Tuhaf hal derken ne demeye çalıştın yani? bizler salakmıyız? üstümüze gelen sizlersiniz mk insanları hepinizin g. tunu seveyim elimde bir bomba olsa patlatıcam hepinizi
Bizleri insan olarak değilde hayvan olarak görüyorlar Ne desen haklısın hangi ortama girsem hep aynı b. ku söylüyorlar sırf bunun yüzünden geçen çok fena kavga ettim.
En İyi Cevaplar