-Belirteyim aslen Selanik göçmeniyim , rapor da neden kafkas yazabilir? Bilgisi olan var mı.
(Kafkas Türklüğü /beyaz ırk)
(Kafkas Türklüğü /beyaz ırk)


Caucassus. yani beyaz ırk demek. bu kafkasyada atalarin oldugu anlamina gelmez. tum avrupa için gecerli
cevabı burada; https://bit.ly/2IVaJHI
Anladım teşekkürler😊
onu yetkililer bilir
Cevap
22Cevap
Türkiyede herkeste öyle yazıyor sana bas değil 🤷♂️
Sana has bişey değil diyecektim
Öğrendim linkten😊
Bende zindan değilim 🙄öğrendin işte
Sana mezapotamya yazılıyo😂
Ne🙂
Zindan olduğundan mütevellit sende kafkas değil mezapotamya yaziyo😂😂
Hımm anladım
Bu ne yaaa... uleym insanları niye sınıflara ayırıyorlar... parçalayacaklar vatanı hazırlık yapıyorlar... tövbe tövbe yaaa
Kafkasya ile selanik ne alaka Birazcık düşünmek istiyorum
Piliz
Avrupa'da yaşayan insan ırklarının temel kökeni Kafkas ırkına dayandığı için öyle yazmışlardır.
Solunum testine girerken verilen evrak değil mi bu? Bende de bu yazıyor
Ten rengine göre sınıfları var ten rengin Kafkas sınıfındadır.
İnternete yazarsan açıklayıcı yazilar var denizlide bir hastanede doktor açıklama yapmış sistem bu coğrafya da yaşayanları kafkas diye geçerli kiliyormus vs. Ordan okursan daha iyi anlarsın
Amerikan filmlerinde de öyle, beyaz ırka kafkas deniyor.
Deli kız :) biyolojık olarak yazmışlardır. yoksa karışmaması gerekirdi.
1999 ne lao araba modeli gibi...
2000 olmadığına dua et😂
19u ettik😂
Brodway😂
Kafasına eserse gidyo😂
Abin dızo bremın hsjshshhshshhs
Sustum😂
kafkasya türk memleketi mi ki :D
Kafkas Türk'ü
o ne yaw :D
kafkas halklarının arasında türk yok onlar ortaasyadanlar
Zaten bizlerde kafkas yapıyorlarmış beyaz ırk oldugumuzdan mütevellit , genle alakalı bir şey değilmiş öğrendim
değişik
Abooo hani hemşeriydik gız gandırdın beni
Hemşeriyizz😊
Selanikten göçtükkkk🤗
Kızz benim anamda kafkas 😄
Neden durup duruken böyle yazdı yav😂
Dünya’da iskelet yapısına göre 5 tane ırk var bunlardan biride”Caucasoid”yani Türkçesi ile Kafkasyalı ırkı. Bu ırk Hintlileri, Farsları, Türkleri, Semitikleri, Berberileri ve Avrupalıları kapsar.
Sağlık raporumda benimde aynı şey yazıyor sebebini bende anlamadım neden böyle bir şey yazıyor. Siz öğrenebildiniz mi?
Ne raporu bu bende baktırım demekki kafkasların ateşli hatunlarına benzetmişler seni 😂
😂😂😂😂
karstan selaniğe gitmişlerse ataların
Yok hayır
Ne alaka?
#devilschild
Hastane raporunda ırk yazıyo mu yav
atalarının genleri böyle demekki
ırk nerede yazdı şok oldum ben hiç görmmitim
Kafkassin o zaman 😀
ülkenin sahteligi dir
Bir bilene sor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?