Bir kızla tanışmak için ortak arkadaş zorunlu mu?

Diyelim ki size uygun çok guzel ve hanımefendi bir kiz var 0 dan tanisilabilir mi ve nasil? yoksa illa ortak arkadaş vasıtasiyla mi olmasi gerekiyor. Annene söyle seni tanistirsin diyenler aslinda arkadaşı usulüyle görücüye çıkıyor haberleri yok gibi geliyor bana ne düşünüyorsunuz bu konuda. 0 dan hic tanimadigin biriyle tanismak zor mu sizce?
Bir kızla tanışmak için ortak arkadaş zorunlu mu?
Cevapla