İyice İçime Kapandım, Kurtulamıyorum, Korkuyorum, Lütfen Yardım Edin, Ne yapmalıyım?

Sanırım herşeyi en başından anlatmalıyım, nasıl biri olduğumu ve neler yaşadığımı, ozaman beni daha iyi anlarsınız diye umuyorum, Küçükken sevimli aktif bir çocuktum mahallede herkesin sevdiği çocuk olur ya biri üzülse yüzünü güldürür gördüğünde o bendim işte mahallenin şirin ve yaramaz ufaklığı, arkadaşlarım vardı çok seviliyor ve tanınıyordum herşey güzeldi, sonra kendine baba diyen bir adam herşeyi bırakıp allahın köyüne taşınmaya karar verdi, okulumdan ve sürekli olacağını düşündüğüm arkadaşlıklardan bir anda kopmuştum, yeni bir yerde yeni insanların arasında yeni bir okuldaydım tek yabancı bendim tabikide, ama birşey değişikti o tatlı çocuk değil sınıfta hep olan şişko arka sırada oturan ve arkadaşı olmayıp hep dalga geçilen çocuktum, zaten okadar utangaç tım ki şu an ki halime bunlar zemin oluşturdu hep biri yanağımı sıksa iltifat etse konuşamıyor bakamıyor utanıyordum herneyse Sürekli dalga geçilip uğraşılıyordum bazen ayakkabımı alıp oynuyorlardı, birşey demiyordum demedim de hiç bir zaman çünkü mutlu oluyorlardı, hatta bazen bilerek izin veriyordum eğleniyorlardı kendi aralarında ama benimle saf biriyim ve masumum ne bileyim belki beni düşünen birisi vardır diye hep izin veriyordum beni gören arkadaş olmak isteyen kötü diye bilinen çocuklar için geceleri dua ediyordum, yaptıklarını bilerek yapmadıklarıçin Allaha yalvarıyordum onları kurtarsın diye, herneyse liseye başladım çirkin şişko utangaç bir çocuk evet ilkokuldan birkaç arkadaşım vardı ama şimdi zorla gönderildiği bir lisede yine yabancılarla birlikteydi ve daha kötü oldum, sonra, Annem telefon kullanmaya başladı, eskiden tatlılar çeşit çeşit yemekler yapardı, yapmayı bıraktı, her sabah bana rüyalarımı sorardı, sormayı bıraktı, saçımla oynardı, oynamayı bıraktı, bizimle ilgilenmiyor hep telefon la yazışıyordu, babam eve geç geliyordu, ve ben zaten şüpheleniyordum, Kendimi içime kapadım arada okula gitmiyorudum bahaneler uydurup, sonra yaz geldi annemin telefonunu gizlice kontrol ettim,
Güncellemeler
+1 yıl
Babamı aldattığını öğrendim ama kimseye söylemedim yaz gelmişti annemi görmemek için geceleri uyanık kalıp sabahları uyuyordum,
Sürekli kavga oluyordu evde
Sonra kardeşlerim bunu fırsat bilip kullanmaya başladılar ama konuşmadım
Odama kapanmış biri beni bulur sever be yardım eder diye aranmaya başladım sürekli oyun alıyor sevdiğim oyunlardan belki arkadaş bulurum diye herkesle iletişim kurmaya çalıştım ama çok garip 400oyunum oldu ve hala kimsem yok şaka gibi değilmi
Güncellemeler
+1 yıl
Bu iyice ilerledi annemi görüntülü konulurken yakaladığım oluyor du yalan söylüyordu kardeşlerim derslerinden koptular ders çalışmıyor sürekli abur cubur yiyor be tablet oynuyorlardı bende bir umut bilgisayar da dolanıyordum birisi yardım eder diye
Bir gün kavga oldu adam babamı tehdit etti babam gecenin bir yarısı geldi ve beni döverek uyandı ölmeye gidiyorum diye kardeşlerine sen bak dedi
Döverek ya inanabiliyormusunuz benden nekadar nefret ediyor
Sonra öğrendim ki
İyice İçime Kapandım, Kurtulamıyorum, Korkuyorum, Lütfen Yardım Edin, Ne yapmalıyım?
Cevapla