Eksiği olanlar neden eksik aramaya çalışır karşısında? Kendini geliştirmek daha kolay değil midir?

Başarılı olmayan biri başarı meyvesi vereni taşlamaz mı?
Kötü kalpli iyi kalpliyi?
Merhametsiz şefkatliyi?
Eksiği olan neden eksiğini arar karşıdakinin? Niye kendisiyle değilde başkasıyla ilgilenir ki?
Eksiği olanlar neden eksik aramaya çalışır karşısında? Kendini geliştirmek daha kolay değil midir?
Güncellemeler
+1 yıl
"Kendi bahçesinde dal olamayanın biri, Girmiş bahçeme ağaçlık taslıyor. "
Özdemir Asaf
Eksiği olanlar neden eksik aramaya çalışır karşısında? Kendini geliştirmek daha kolay değil midir?
Cevapla