Özdemir Asaf
Eksiği olanlar neden eksik aramaya çalışır karşısında? Kendini geliştirmek daha kolay değil midir?
Özdemir Asaf

Cevap soruda gizli eksik olduğu için. Eksik insan olgun ve karakterli ise eksiğini tamamlamaya çalışır değilse karşısındakinde kusur arayıp ezmeye üste çıkmaya çabalar.
Ayrıca güncellemede ki sözü çok kullanırım tam olmuş buraya...
Kimin eksigi yok ki?
Eksigi olmasa da yargilama sorgulama hakki var mi?
Negatif tarafi irdeleyen kisilerden uzak durmak lazim.
Ek olarak soyle bir durum da var, biyikli, huzursuz bir filozofmus kendisi, buyurmus ki; niceleri kendi zincirlerini çözemezler de dostlarının azatçısıdırlar.
Bu olumlu bir örnek oldu bence sorduğuma...
Kendi neyse karsindakinide öyle sandığı için çok yazık. Bir kişinin eksiğini görmek değil kapatmaktir en doğrusu.
rica ederim size de...
Kişi kendi kusurlarını karsisindakini kusurlu görerek kapatır.
Cevap
17Cevap
Başkalarını bulup eksikliği kapata bildiği için daha güvende ve ilerlemiş olarak görür
Evet abim. Severim Özdemir Asaf ı... Soruya yorumları okuyunca aklıma geldi.
Çok güzel bir soru. Haydi herkes kendine gelsin ve kendine bir çeki düzen versin artık
Senin yorumlar da oyle. Teşekkürler..
Savunma yaratmak için once kendı karsısındakıne soylerki kendi eksıklıklerını azaltabılecegını dusunsun cunku cok eleştiren insan eksıklerının fazlalıgından etrafını suçlar
Çünkü narsisttir kendinden başkasını sevmez ve egoisttir bastıramadığı duygularının kurbanı olur
Bir kendini iyi hissetmek icin iki bayadir yokdun ;)
İş nedeniyle cok yoğunum bu aralar😊
Kendini geliştirmek zordur ama karşıda hata bulmak daha kolaydır.
Karşısındakinin eksiklerini kapatmak için arıyor olabilir. Herşeyi kötüye çekme. Benim arkadaşlarım benim açığımı yakalarlarsa yüzüme vurmak yerine o açığı kapatırlar.
Eksiklik kusur mudur?
Yoksa bahsettiğin şey insanın fıtratında olan bir özellik midir?
Basit düşünerek sonuç elde edemezsin
Her kez karşısındaki ni kendisi gibi sanar da ondan
belki karşısındakinde eksik aramak daha kolay geliyordur onlara..
Çünkü kimse kendi hatalarını söylemez herkes kendi hatasını saklar
Kime göre eksik? Neye göre eksik? Önemli olan bu soruların cevapları.
Onda o potansiyel yoksa naptın işte
Kolay olsaydi seninle birlikte yukarida olurdu..
Kendini geliştirmek, eksik aramaktan daha zor.
eksiğim tamamlanmaya çalışıyorum
Haklısın
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar