Sınıftan bir kıza istek atmak abazalık mıdır?

Ortak dersimiz var muhabbetimiz yok ama iyi birine benziyor biraz da güzelliği dikkat çekiyor dolayısıyla instada istek atıyorum. Bu karşı taraftan abazalık olarak mı algılanır ne düşünür siz ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız için teşekkür ettim
Sınıftan bir kıza istek atmak abazalık mıdır?
Cevapla