toplumuzda kötü bir algı var... ve hep nedense kadınları kötülemeye yönelik... boşanmış kadına kötü gözle bakma - bekar biri ile boşanmış birinin evlenemesi - çocuklu kadının yine bekar birini tercih edememesi gibi... hep bir kalıplara konan kadınları böylesine kötü sıfatlandırmak çok çirkin... sevmek herkez için aynı değişmez... karşındaki hayatında doğru insansa neden evlenemesin... boşanmış olmak ahlaksızlık mı... boşayan erkeğe neden kimse bir şey dokundurmuyor... insai değerler olarak bakmak gerek geçmişi ile sorgulanıp ön yargı oluşturmak ahlaksızlıktır bence
4
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çne güzel demişsin be gerçekten herkes senin gibi düşünse keşke gel biraz kaynanama bunları anlat
bir insan için her ne yapmış olursa olsun insanların ne düşündüğü değil kendinin ne düşündüğü önemlidir.. insanların düşünceleri ile kendini yargılamaya başladığı an kaybetmiştir zaten.. dünyada 7 milyar 194 ülke ve sayısız toplum ve kültür vardır.. her birinde düşünce farklıdır.. :) bu yüzden bir an önce millet ne der. insanlar ne düşünür gibi saçma düşüncelerden kurtulup insan kendi hayatını hata da yapsa bildiği gibi yaşamalıdır.
Helal olsun çok güzel yazmış. Evlenip ayrılmakda bir karar neticede mutsuz isr kendine saygısını yitirmeden ayrılır. Ya ben bu toplumun kadın ve kızları bu kadar aşşağılama ve namussuzluk ile itham etmelerini anlamıyorum. Siz kimsiniz nesiniz? Kimse kimseyi yargılayamaz hata da yapacak elbet insan olan hatada yapar bu onu o... Yapmaz ders aldıysa ne ala. Kimse kimsenin ayıbını kadınlığını aramakla vakit kaybetmesin. Herkes işine baksın.
3
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
İşte olmuyorsa olmuyodur ama herkes öyle demiyor işte
Bunları bu hale getiren geri kafalıların ben... Neyse allah bile adaletini koymamış burada kadına iki damla kan vermiş erkrpin sırtını sıvazlamiş. Nitekim toplumumuzda buna çanak tutuyor. Benim kendimi hırpalamam nafile
İşlerinin yolunda gitmediğini ve hayata karşı daha tecrübeli baktığını düşünürüm bunun dışında evlenmemiş kızlarla boşanmış olanların arasında kafamda bir ayrım yapmam✔
Ve bir kadın gider orusbu çocuğuyla evlenir sonra ağlar acitasyona bağlar hayat bir seçimdir doğru zamanda doğru yerde kullanmaz ise giri verir kıçına... dolayısı ile görüşüm bizi bağlamaz alan almış satan satmış...
Aynen ya Agzina saglik kardesim Bosandiysan da kimseyi ilgilendirmez ! Sen elinden geleni yapmissindir biz kadinlar hep böyleyiz dayakda yesek susariz kendi ayibizmis gibi
Haklının cinsiyeti olmaz gözüm, haklı her yerde haklıdır. Ben de kadının haklısını az gördüm diye bütünüyle kadınları taşlamıyorum, cinsiyetçiliğe hacet yok..
@KışGüneşim__ Kadının boşanmışına namussuz diyenlere, nikah dışı 28 erkekle yatıp, 3 kez kürtaj olan üniversite öğrencilerini örnek göstererek bu işten sıyrılmak varken, ne sebeple kocasını aldattığı için boşanmış olan kadınları da koruma altına alasın?
Ne alakası var. Kurunun yanında yaş da yanıyor böyle.. Yolu yol olmayan belli eder kendini zaten. Bütün kadınları aynı kefeye koymak saçma. Veleyki kimsenin cinsel özgürlüğü bizi ilgilendirmez. Bununla yargılamak yanlış. Evlenmezsın olur biter lakin yaftalayan bir toplum istemiyorum
@KışGüneşim__ Haah işte bende onu diyorum. Eğer olay namustan ibaretse, evlenmeden onlarcasıyla yatıp sevgili olanı yargılamak varken, evlenip tek kişiyle seks yapana namussuz denmesi literatürde var olamaz. İkisini de yargılamayı kesmek yerine, bilhassa boşanmış kadınları öne sürerek onları sahiplenmeye çalışmak, onları ötekileştirir. Hiç aklında olmayan bir insanın sırf bu konuya özel ihtimamın var olmasını görmesi aklına karpuz kabuğu sokar. Bırakın boşanmış kadınların üstüne titremeyi, herkes kendi halinde takılsın. Namus kavramını seks yapıp yapmamaktan ibaret gören insanlar kendi başlarını yesinler, bunu dallayıp budaklandırmak yersiz..
Aynı dili farklı algilamak bu olsa gerek 😀 tamamdır. Kimse kimsenin namusuna dil uzatmasa ortada sorun kalmayacak. Ama o kadar meraklı bir toplumuz ki insanları ötekileştirerek yaftalamaya. Maalesef bu hal çok can sıkıcı.
Erkekler dul kadınlara rahat kullanılabilir gözüyle bakarlar her zaman. Öyle olmasını ben de hoş karşılamıyorum. Kimse boşanmak için nikah masasına oturmuyor zaten. Pis insanların zihniyetleri işte.
Muhteşem yazmış.. Ama gelin görün ki ülkemizde boşanmış kadın=arayıştadır. Halbu ki dengesizler bilmiyor ki boşanmış kadın bir kanadından feci yara almıştır...
Denemiş ve olmamış karşısındaki doğru insan değilmiş yıpratmış onu bundan sonraki ilişkisi seçeceği kişi daha düzgün ve anlayışlı olmalı diye düşünürüm
Onların mk o kadar diyorum herkes insan evlenip ayrılmış olmak suç değil kimse ayrılmak istemez bişeyler olmuyodur mecbur kalınıyor dur ki ayrılık oluyodur
evlenip boşanınca ne oluyor ki? yaratıkmı ya da . o. spumu oluyorlar? sıradan normal bir insan ve hayatına devam ediyorlar. Senin benim gibi gülüp eğlenip gezmeye hakkı olan bireyler.
En İyi Cevaplar