Sevgilimin saçlarında kepek var. Çok kötü yardımcı olun.

Arkadaşlar 6 aydır beraber olduğum sevdiğim kızın saçlarında son 1 aydır çok kepek var. Saçlarını okşarken miğdem bulanıyor. Çok kötü ya lütfen bunu ona nasıl söyleyeceğim? Kırılır mı acaba saçların çok kepekli desem?
Sevgilimin saçlarında kepek var. Çok kötü yardımcı olun.
Cevapla