• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bir erkek neden bir kadınla kanka ya da dost kalamıyor?

1bendiisss
1bendiisss Takip Et
Xper 5 Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Konuştuktan bir süre sonra illaki başka şeyler düşünüyorlar. Neden karşı cinsle arkadaşlık düşünmüyorlar?
Bir erkek neden bir kadınla kanka ya da dost kalamıyor?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • ozgurolsun
    ozgurolsun Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 79%
    +1 yıl

    Kalan da var kalamayan da. Erkek, kadına oranla içgüdüsel olarak cinsellik açısından daha hareketli kendini bedenini tanımayan ve ayni zaman da karsi cinsinin de cinsinin kimliğine saygili olmayan onca birey (kadin ve erkek) arkadaş kalamıyor. Kalamaması gayet normal degil mi? Toplumsal dayatmalar ve öğretiler var. Birey ne yapsin onlarca baski aldığında kalana birey...
    Bu koşullarda arkadaş kalabilen erkege de kadina da helal olsun.
    Universite de arkadas oldugum karsi cinsin evine gittigimde yattığımıza dair dedikodular çıkmıştı evde ev arkadaşlarının da olmasina ragmen.. Şunu soylemeliyim erkek ve kadin arkadas kalabiliyor denk gelmiyor olmaniz olmadigi anlamina gelmez asil sorun toplumsal olgularimiz zihniyetimiz niyetimiz.. bu sorunlar yuzunden boyle yapay sorunlar uretiyoruz üretdikçe üretiyoruz hemde insanlığımızı tüketerek üretiyoruz..
    Kisilik ve karakteristik özelliklerin oldukça etkisi var. Erkek kadinla, Kadin erkekle: arkadas dost kanka adina ne derseniz deyin kalamıyor diye birsey yok. Benim neden karşı cins arkadasim hatta dostum var o halde diyesim geliyor.. içgüdüsel olarak gelem şiddetini onlarin uzerinden gidermiyorum. Doğrunun yanlışın ne olduğunu insanin bilmesi gerek.. bunu iki cinsin de bilmesi gerekiyor.
    Sizin aksinize kadin da bir erkekle kanka dost olarak kalamıyor.. erkek de bunum belirgin olaeak yansiyir olmasi kadin için bu durum olmadigi anlami taşımamalı

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Annunaki16
    Annunaki16 Takip Et
    Guru Yaş: 125 , eic 83%
    +1 yıl

    İki tarafta birbirinden yasca buyuk ya da kucuk degilse ya da akrabalik derecesi yok ise ya da hayatlarinda birileri yoksa gerci olsada farketmiyor iki tarafta eli ayagi duzgunse illaki bir cekim olusur. Zamanla iyi anlasinca. Bir kizla bir erkek kanka olamaz cunku farkli cins kanka olabilmesi icin iki tarafinda hemcins olmasi lazim simdi kanka oldugunu dusunsene kiz ozel gunlerini mi anlatacak ona yoksa kiyafet aldim oje aldim o bu su erkekte futbol askerlik anilarini mi anlatacak kanka su kiz nasil guzelmis falan mi dicek. Cok sacma. Yani kanka ayagi falan bunlar olacak seyler degil Dost belki olur. Ama yukarida saydiklarimdan birileri ise

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bence mevzu şu: dostluk öyle güzel bisey ki geçirdiğin vakit keyifli çekinmek yok rahatsın mesela. Gülüyorsun geziyorsun kıskançlık olmadığı için kısıtlama olmadığı herşeyi beraber yaptığın için diyosun ki çok güzel vakit geçiriyorum çok mutluyum olur bu iş. Ama işte insanlar bunu anlamıyor dost olduğun için geçirdiğin vakit o kadar kaliteli ya işte. Sonra ya kafalar uymaz ayrılır insan ya da dostta sevgili yapmam deyip gider insan. Olan dostluğa olur hep.

    0
    0 Yorumla
  • astralsunflower
    astralsunflower Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 76%
    +1 yıl

    Kendine bakınca başka kişi mi oluyor insan? Her insan çekicidir evet. Kendince bir güzelliği vardır. Bakımdan kastım bunu ortaya çıkarmak.
    Erkekle kadının arkadaş olamicak olduğunu ima etmen ve her karşı cinsin birbirine illa çekim duyacağını söylemen abazaca

    0
    2 Yorumla
    • astralsunflower
      astralsunflower
      +1 yıl

      Başka birinin yazdığına yorum yapıyordum buraya yazmışım :d

      Yorumla
    • astralsunflower
      astralsunflower
      +1 yıl

      Cevabimi sikayet edebilirsin alakasiz cevap istemiyorum profilde

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

101

Cevap

142

Cevap

  • ÖzgürPsişik1905
    ÖzgürPsişik1905 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 87%
    +1 yıl

    1bendiss,1bendiss,1bendiss... kalamazsın illa bir sevgi bağı oluşucak çünkü erkek ne kadar arkadaş kalmak istesede eğer onda kendini bulduğu bir arkadaşıysa bir sevgi bağı ister istemez oluşur bu doğanın kanunu :) aşk veya sevgi olmadan dünya boş atmosferi olan içinde ise etin vücut bulmuş halindeki sevgisiz varlıklar olurdu... aşk olmadan dünya dönmez illa sebep arıyorsan erkeğin ve dişinin çiftleşme hormonları yakın arkadaş olunca illa onunla çifleşmek isticek çünkü onu kendine yakın gördüğü için bu sevgili içinde geçerli biraz bilime kaçtım ben hahhha 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • _Yağmur
    _Yağmur Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 86%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 560 cevap paylaştı.

    Bu kankayı nasıl kullanıyorlar hayret ediyorum ya çok itici bir kelime.

    Yakın arkadaşlık kuranlar var, bu yakınlığın derecesne göre de değişir tabii. Genelde bir taraf diğerinden etkilenmeye başlayabiliyor olsa da gerekli mesafeyi koruyan samimi arkadaşlıklar da çıkabiliyor.

    1
    0 Yorumla
  • infiniterelationship
    infiniterelationship Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 69%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı.

    Ben bir arkadaşımla birlikteyken birkaç akşam çıktım, ona karşı farklı şeyler hissettim hoşlandım yani, medeni bir şekilde durumu anlattım sonra redetti. Aslında kanka olmak vs.. hoş şeyler ama kullanıldığını hissedince işte o zaman kötü oluyor. Hep senin iyimserliğini kullanıp kötü anında seni çağırıp güzel günlerinde çağırmaması ilgisiz kalması hoş olmuyor. Yalancı, kötü ve aldatan olman gerekiyor sanırım. Hep bu tip profiller yaranıyor, etrafımda şahit oluyorum ayrıca. Üzgünüm.

    0
    0 Yorumla
  • al3sm3r
    al3sm3r Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45 , eic 73%
    +1 yıl

    Karşı cinslerde kankalık 2 kişiden birinin diğerine aşık olması yani hoşlanmasıyla alakaladır bütün aptallıklarına katlanıp, dertlerini dinlemek sevgililerini eleştirmek ona ortak olmak. karşındaki insana değer vermiosan bunlara katlanamazsın. aşık olan ya da hoşlanan insan fırsatını yakaladığı zamanda itirafını yapar kankalık biter, sevgililik, ya da ilişli yaşanır, yafa evlenirler. örnekleri çokca vardır herkezin başına gelir. Ateşle barut misali yanyana olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Opss47
    Opss47 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 53%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 393 cevap paylaştı.

    Erkekler çok daha iyi dosttur kadınlara göre. Kendi açımdan düşünüyorum. Neden bir kadınla dost olayım ki? Arkadaş olurum. Ve arkadaşlığımı ilerletmem samimiyetimi belli bir miktarda tutarım yeter.

    Ayrıca bu söylediğin erkekler için değil kadın içinde geçerli. Sevgilinizmiş gibi trip atmanızdan anlıyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • istanbulbeyfendisi6
    istanbulbeyfendisi6 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 90%
    +1 yıl

    Bunun sadece 2 nedeni olabilir.
    1- Yanlış kadınla dost olmaya çalışıyordur.
    2- Erkek yanlış bir erkektir...
    Benim çok yakın karşı cinsten dostlarım var. 20 yıllık dostlarım... Gayet de dost kalınıyor...

    0
    0 Yorumla
  • Güzelsevmek
    Güzelsevmek Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 50%
    +1 yıl

    Bence kadının tarzı tavrı belirler bunu, arkadaş gibi davranırsa hep sorun çıkmaz. Ama arada da olsa bir işveli bir flörtöz tavır veya söz konuyu biraz saptırabilir, her erkekte değil tabi ama bir çentik atabilir yani erkeğin aklına :)

    0
    0 Yorumla
  • Niedlicher
    Niedlicher Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 61%
    +1 yıl

    Şöyle ki insanına göre değişiyor. Ben a kişisi ile kanka olurum ama b kisisinden hoslanabilirim. O kadar çeşitli kişilikler varken kesin bir şey söylemiyorum. Bazıları ile kanka olunur bazıları ile olunamaz.

    0
    0 Yorumla
  • Dikkat-deli-var
    Dikkat-deli-var Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 44%
    +1 yıl

    Çünkü ne kadar istese de onu tanıdıkça aşık olmaya başlıyor.
    Ona karşı ne kadar arkadaşım dese de onun kalbinde sürekli o oluyor.
    Bana sorarsan bir erkek bir kadınla arkadaş kalamaz

    0
    0 Yorumla
  • sintineman
    sintineman Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47 , eic 78%
    +1 yıl

    Her ikiside olgun yapıya sahip, irade gücü yüksek, kişilkleri oturmuş insanla rsa olabilir. Fakat biri bu yapıya sahip diğeri değilse, kanka olmaları imkansız olan bir şeydir.

    0
    0 Yorumla
  • Damdandüşen
    Damdandüşen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Sınırları koruduktan sonra neden olmasın
    Ama genelde koruyamıyorlar ondan olmuyor
    İşte ne bilim kız seni kardeşim gibi görüyorum niyetiyle yakın temasa geçerse erkek bilinç altına lan işte bu kardeşin ona yamuk düşünme mesajını veremez
    Eğer erkeğin sevgilisi varsa doygunsa olmayabilir
    Geçmişte bir kıza şahit olmuştum erkek arkadaşım dediğiyle yemediği halt kalmadı (tacizler) bir de sevgilisi vardı düşünüyordum herhalde onunla da karı koca gibi olmuştur diye

    0
    0 Yorumla
  • mrsmint
    mrsmint Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    eğer cinsel olarak bir şekilde çekici buluyorsa, kızdan da bir karşılık geldiğinde asla geri çevirmez. ama çoğunlukta kızdan o karşılık gelmediği için arkadaş gibi devam ederler.

    0
    0 Yorumla
  • ʍustafa
    ʍustafa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Asıl kadınlar arkadaş kalmayı beceremiyor. İki gün konuşuyorsun arkadaş mahiyetinde. Üçüncü gün ben senden hoşlanıyorum galiba oluyor. Erkeklere bok atmak yerine kendi hareketlerinize dikkat edin. Arkadaş kalamıyorsa, çıkar hayatından olsun bitsin.

    0
    0 Yorumla
  • PearlFlower
    PearlFlower Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 44%
    +1 yıl

    Benim en sıkı dostlarım erkekti gençken. Hiç yavşayan olmadı. Koyduğun sınırlar ve arkadaşın karakterinle alakalı bırazda

    1
    0 Yorumla
  • YasinSHN
    YasinSHN Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben kimle arkadaş olsam ya aşık oluyorlar ya da sevgili yaptım kızıyor deyip gidiyorlar her türlü arkadaşlık bozuluyor ayar oluyorum..

    1
    0 Yorumla
  • kaleydeskop
    kaleydeskop Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Ben çok denedim ama daha ilk baştan bazı erkekler sizi potansiyel sevgili olarak görüyor. Bir de güzelseniz hiç öyle bakmıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • black01_01
    black01_01 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 76%
    +1 yıl

    Karşındaki insanın düşüncesine bağlı ve içinde böyle duygular oluşuyorsa kızda erkek te farketmez cinsiyet e göre ayrım yapılamaz

    0
    0 Yorumla
  • ToprakAbanoz
    ToprakAbanoz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 48%
    +1 yıl

    Kişiliğe bağli durumlar onlar da yani , benum varidu kız arkadaşum hiçte oyle bir olmadi olmasında yani dost bulmak kolay olmai

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sen çocuğun yanında dans et gülümse sürekli vakit geçir cinselliğe kadar her şeyi konuş parfümünün kokusu çocuğu deli etsin bunlara her gün maruz kalsın ve senden hoşlanmasın? Doğası zorluyor burada karakter yazanlar siz sanki çok karakterlisiniz 😃

    0
    0 Yorumla
  • Espadon34
    Espadon34 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 62%
    +1 yıl

    Tabi sadece erkek kalamıyor haklısın. Burada kankama aşık oldum ya da kankamla bir şeyler yaşar mıyım diye soranların % 80 i neden pembeli acaba :))

    0
    0 Yorumla
  • Delidenhallice
    Delidenhallice Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 60%
    +1 yıl

    Çünkü onlar kadınlar kadar safi düşüncelerde bulunmuyorlar erkeklerle ne kadar zaman geçirisen geçir onların illaki o şekilde görmediklerini anlarsın

    0
    0 Yorumla
  • VoyagerC
    VoyagerC Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl

    Doğal, hormonal olaylardan çok. Birde düşünce yapısına bağlı bu olay. Sen istemezsen istemezsin. bitti.

    0
    0 Yorumla
  • Dikeylimit007
    Dikeylimit007 Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 39%
    +1 yıl

    İnsanın fıtratı bu yönde olduğu için, zaman içinde ya kız oğlana ya da oğlan kıza karşı veya karşılıklı başlayan bir duygusal yakınlaşma oluyor

    0
    0 Yorumla
  • ŞekersizKarsambaç
    ŞekersizKarsambaç Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 970 cevap paylaştı.

    Benim cok bayan arkadasim var ve cinsel konuda konussak durumu ona cevirmiyoruz. Tabiki bu 2 tarafinda birbirine yaklasimi ile alakali sorun senlede alakali olabilir

    0
    0 Yorumla
  • slaying
    slaying Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 86%
    +1 yıl

    Samimiyet belirli bir düzeyde kalmalı. Temaslardan uzak durulmalı diyeceğimde erkek milleti belli de olmaz şimdi.

    0
    0 Yorumla
  • BySertac
    BySertac Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47 , eic 30%
    +1 yıl

    Doğa kanunları ! zaten dost kanka olmamaları gerekiyor. Doğada dişiler ve erkekler çiftleşir. varoluş doğasından gelir bu.

    0
    0 Yorumla
  • bahar__
    bahar__ Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 59%
    +1 yıl

    Haklarını yemeyelim sadece güzel bulmadıkları kadınla arkadaş kalabiliyorlar

    1
    0 Yorumla
  • AçılınBenKs_ci
    AçılınBenKs_ci Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl

    Kadın güzelse hiç şansı yok sjsjs eğer çirkinse emmi bile derler bakmazlar sjbdjbd

    1
    1 Yorumla
    • maestro26
      maestro26
      +1 yıl

      Emmi ha 😅👏🏻

      Yorumla
  • Bodunum
    Bodunum Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    O erkeğin beyniyle çü. kü arasındaki mesafeyle alakalı

    1
    0 Yorumla
  • Diesel16
    Diesel16 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Doğa erkek canlisini öyle programlamis... Kadın belli bir menzile girip ayarını kacirirsa erkek canlısı elinde olmadan kitlemeye odaklaniyor... Doğadaki tüm erkek canlıları böyledir... Atış menziline girmeyin mk

    0
    0 Yorumla
  • JaneHERE
    JaneHERE Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 44%
    +1 yıl

    Benim arkadaş olduğum erkekler var. Bu tespite katılmıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Kalpotu
    Kalpotu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Evet bu konuda dış ülkelere baktığımız zaman epey bir gerideyiz. bir erkekle dost arkadaş, bir bayanla kanka olamıyouz.

    0
    0 Yorumla
  • 7even7
    7even7 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Bir çok yakın dostum ve arkadaşım var karşı cinsten. Bakış açısı ile alakalı.

    0
    0 Yorumla
  • BirMelek1
    BirMelek1 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 48%
    +1 yıl

    Fasist duzenin oyunlari iste biri kesin kayiyor gereksizce

    0
    0 Yorumla
  • Hemhal
    Hemhal Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 64%
    +1 yıl

    Bu yüzden karşı cinsle kanka olamıyorum... İlgileri değişiyor bir süre sonra.

    0
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    Hanim dostlarim var yani akli başında olan insanlar için bu mümkün )

    0
    0 Yorumla
  • pocomotoist
    pocomotoist Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 57%
    +1 yıl

    Yoo, kalıyor. Bu karşındaki erkeğin ve senin kalitene bağlı.

    0
    0 Yorumla
  • eva_trs
    eva_trs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 32%
    +1 yıl

    eninde sonunda içlerindeki isteklere yenik düşüyorlar çünkü.

    0
    0 Yorumla
  • Hillsmoonn
    Hillsmoonn Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 37%
    +1 yıl

    Yoo kalabilen de var. Mesela @Ifouryou06 ile benim kankalığım baki.

    0
    2 Yorumla
    • Hillsmoonn
      Hillsmoonn
      +1 yıl

      @İfouryou06

      Yorumla
    • İfouryou06
      İfouryou06
      +1 yıl

      Efenim biri benimi andi 😂😂

      Yorumla
  • ecem84
    ecem84 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 46%
    +1 yıl

    Sürekli birlikte vakit geçiriyorlarsa bide karşı cins insan etkileniyor yani

    0
    0 Yorumla
  • OmrAkoglu
    OmrAkoglu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Beraber zaman geçirdikçe daha fazlasını istiyorsun bunuda hoşlanmak sanıyorsun, ama ben öyle değilim tabiki sjsjs

    0
    0 Yorumla
  • MsBesiktas
    MsBesiktas Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 53%
    +1 yıl

    Fıtratı geregi birşeyler paylaştıkca duygular yogunlaşır

    0
    0 Yorumla
  • Aybükem78
    Aybükem78 Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 60%
    +1 yıl

    Bende bu sorunun cevabını çok merak ediyorum..
    Bakalım cevaplar neymiş..

    0
    0 Yorumla
  • PsikolojikkDeli
    PsikolojikkDeli Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 50%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 639 cevap paylaştı.

    Ateşle barut. tabi arkadaş kalmayı başarabilenler de var nadir de olsa.

    0
    0 Yorumla
  • şaakişaki
    şaakişaki Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 32%
    +1 yıl

    Doğal bir etkileşim aslında bazıları buna karşı koyabilorken bazıları koyamiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    işte bu yüzden 35 yaş altı kadınlardan asla hoşlanmıyorum :) Bana bak ufaklık kendinizi masum göstermekten vazgeçin. Her iki cinste arkadaş bile olsalar bir yerde birbirlerine karşı çekim hissederler

    0
    19 Yorumla
    • astralsunflower
      astralsunflower
      +1 yıl

      Olgun kadınlardan hoşlanan olgun erkeğim sendromuna yakalanmış abaza tespit edildi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      70 IQ luk köylü beyninle laf sokmaya çalışma lütfen. Yaptığın yorumdan yola çıkarak yaptığım durum tespitinin ne kadar doğru olduğunu ispatlamış oldum. Lütfen işine bak köylü

      Yorumla
    • astralsunflower
      astralsunflower
      +1 yıl

      Işin gücün ezmeye çalışmak köylü diyince rahatladın mı şimdi köylü mü olmuş oldum ben? Illa bir çekim olur abazalığına kızdım sadece. Her erkek ve bayan çekicidir ama herkesin hoşlandığı tip farklıdır Her bayana gideri olabilen penis asıl büyümemiştir daha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      1. cisi yorumda herhangi abazanlık yapmadığıma rağmen hemen abazan damgası vurmak köylü ve cahil biri olduğunu gösteriyor 2. ci her erkek ve her kadın çekici değildir bir yerlerinizden element uydurmayın 3. cüsü sırf laf çarpayım diye konuyu gereksiz yerlere saptırarak üste çıkmaya çalışma 70 ıq lu ke zo

      Yorumla
    • astralsunflower
      astralsunflower
      +1 yıl

      Uf... kendine bakan her insan çekicidir ama herkes herkesten hoşlanmaz bu abazalık... ve köylü insanları neden eziyorsun acaba? Üste çıkmaya çalışmak tek derdin konuyu anlamak yerine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      az önce her erkek ve her kadın çekicidir sözün şimdi yerini kendine bakan her insan çekicidir tarafına geçtin ve sen bu tanımını biraz daha zorlasam gittikçe daraltacaksın ve aslında saçmaladığını sende iyi biliyorsun. sen hala bana neye dayanarak abaza dediğini açıklayabilmiş değilsin, yoksa sende beni 250 gr için etrafında 100 takla atan görselliğe asla önem vermeyen ba rzolardan mı sandın? hadi lütfen git işine zaten bir dediğin diğer dediğini tutmuyor çok tutarsız konuşuyorsun bunun nedeni ise düşünerek yorum yapmamandır

      Yorumla
    • astralsunflower
      astralsunflower
      +1 yıl

      Kendine bakınca başka kişi mi oluyor insan? Her insan çekicidir evet. Kendince bir güzelliği vardır. Bakımdan kastım bunu ortaya çıkarmak.
      Erkekle kadının arkadaş olamicak olduğunu ima etmen ve her karşı cinsin birbirine illa çekim duyacağını söylemen abazaca

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gerçekten yorumu düşünerek yaptığına asla inanmıyorum. Oturup kendi yorumunu gerçekten anlamaya çalışarak okusan ne kadar çelişkili ve birbiriyle ne kadar alakasız bir o kadar da samimiyetsiz olduğunu göreceksin :) Neyse diğer bir konu ise benim kızdığım nokta siz kızların çok masum davranmanız , sanki hep biz size cinsel yönden istek duyuyoruz ve siz kendinizi çok masum gösteriyorsunuz. elbette ki bir kadınla bir erkek arkadaş olabilir. mesela yakışıklı bir erkek arkadaşın var ama sadece arkadaşsınız aynı oda da loş bir ışığın altında yalnız başınıza kaldığınız zaman muhakkak bir taraf çekim yaşar. zaten cümlemin sonunu okursan eğer bunu söylemeye çalıştığımı anlarsın

      Yorumla
    • astralsunflower
      astralsunflower
      +1 yıl

      Her yakışıklı erkek bana çekici gelmez ki. Kendisi çekici biridir ama benim tipim değildir. Her güzel kıza gideri olabilecek erkekleri abaza buluyorum evet abazaca çünkü.
      Aktif cinsel yaşam ile abazalık arasındaki ince çizgi bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya varya en nefret ettiğim kız tipisin :D Gerçekleri asla kabullenmeyen, kendini haklı çıkarmak için konuyu başka yerlere çekip samimiyetsizce ve tutarsızca konuşan sıradan bir tipsin :D Her yakışıklı erkek sana çekici gelir tıpkı her güzel kadının erkeklere çekici geldiği gibi. Zaten çekiciliği olmasaydı yakışıklı veya güzel denilmezdi lütfen saçma sapan konuşma. söylediğin şeylere kendin bile inanmıyorsun. Ayrıca en son söylediğinle ne anlatmaya çalıştın? yani araya süslü sözler sokarak edebiyat yapıyorsun ne kadar çocukça :D söylediğin şeyin anlamı bile yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen uzun boylu kaslı yakışıklı bir arkadaşınla aynı odada yat bakalım aklına binlerce değişik fantezi gelir boşa biz marjinaliz, erkeklerden farklıyız diye yırtınma. Aynı düşüncelere sahibiz aramızda ki tek fark biz isteklerimizi açıkça belli ediyoruz siz ise bunu belli etmiyorsunuz. İsteklerimizi açıkça belli etmemiz bizi sizin gözünüzde abaza yapıyor siz ise masum ayağına yatıyorsunuz ve ben ne olduğunuzu çok iyi biliyorum

      Yorumla
    • astralsunflower
      astralsunflower
      +1 yıl

      Ya sürekli beni ezip kendini rahatlatıyorsun. Neyse konu sıktı ben eleştirimi yaptım sana. Burak özçivit yakışıklı mesela ama benim tipim değil isterse loş ışık mumlara boğulalım bende gideri yok bu kadar basit. Her erkeğin güzel kıza gitcek penisi varsa bu abazaca bu kadar basit. Konuyu kapayalım çok uzadı ben diceğimi dedim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seni sürekli ezdim çünkü bu fırsatı bana sen verdin. Sana bir tavsiye düşünerek yorum yap ve biraz samimi ol. Kaslı ve yakışıklı biriyle aynı odada kalsan adamın kucağına atlayıp kemerini o söylemeden çözecek tipsin gelip burada ben marjinalim havalarına girme ne mal olduğunuzu çok iyi biliyorum. azgınlıktan geceleri banyoda gizlice inleyen tipler biz erkeklerden farklıyız moduna giriyorlar. hadi köylü uza buradan

      Yorumla
    • astralsunflower
      astralsunflower
      +1 yıl

      Samimiyim zaten kendinle karıştırıyorsun her kaslı erkeğe işlek değil vajinam. Gerçekten çekici bulmam gerek.
      Herkes herkesin tipi değildir çünkü iki göt meme kas loş ortam ile falan olmaz bu işler. Ayrıca ezmeye çalışman seni eleştirdiğim için defansa geçmenden oluyor. Bende şu an kulp bulmak üzerine okuyorsun yazımı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hala samimiyetsizsin :D yakışlı bulduğun her erkek sana göre zaten çekicidir. eğer çekici gelmiyorsa yakışıklı nasıl gelebilecek sana? lütfen neden hala düşünerek yorum yapmıyorsun? Her defasında kıvrandırıyorum seni ve hala akıllanmadın. işte bu yüzden 35 yaş altı kadınlar bana çocuksu geliyor

      Yorumla
    • astralsunflower
      astralsunflower
      +1 yıl

      Genel geçerler vardır di mi? Mesela Brad Pitt veya tüm aktörleri düşün. Hepsi yakışıklı erkekler belli yani ama benim yakışıklım değil her biri.
      Kişisel zevk ve beğeni ile insanların güzel oluşunu karıştırıyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya hala ısrarla neden düşünerek yorum yapmıyorsun? Yani kıvırmaya ne gerek var neden gerçekleri kabullenmiyorsun? bir erkeği sen yakışıklı bulabilirsin ama aynı erkeği başka bir kadın yakışıklı bulamayabilir. Ama sen bir erkeği yakışıklı bulduysan o sana göre çekicidr bunun başka bir tanımı yok. Hala üste çıkmak için kendince tanımlar üretiyorsun yapma lütfen çocuk olma

      Yorumla
    • astralsunflower
      astralsunflower
      +1 yıl

      Güzel ama benim tipim değil lafını anlamicak kadar abaza durumdasın. Cinsel kimliğini de oturtmaya çalışıyorsun, tamam olgun erkek olmak istiyorsan her güzel kıza giderin olmasın. Her güzel kızla yakışıklı erkek biraz da ortamı olursa sevişmez yani. Diceğimi dedim ben, sen bilirsin. Konu uzamasın daha kapatalım. İyi akşamlar dilerim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizin en kötü huylarınızdan biri ne biliyor musun kişiler hakkında saçma sapan durum tespitleri ve psikanalizler yapmanız :D ee 70 ıq lu bir insandan da anca bu kadar psikanalizler yapmasıı beklenebilirdi o yüzden şaşırtıcı gelmedi. Zaten sana yakışıklı geldiği için senin tipindir ve sana çekici geliyordur. aksini düşünecek olursan senin tipin olmayan biri sana yakışıklıda gelmez yani hayır neden hala diretiyorsun anlamıyorum. Benden 10 kat daha abaza olan bir insan artığının ikidebir bana abaza damgası vurması ne kadar ironik :D neyse sanada iyi akşamlar

      Yorumla
  • maestro26
    maestro26 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 33%
    +1 yıl

    Bak şimdi iyi bak , bütün kızlar boku erkeklere atıcak 🤦🏼‍♂️

    0
    0 Yorumla
  • Merve41MERVE
    Merve41MERVE Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 47%
    +1 yıl

    Bence bç kızda kalamaz. Çok yakın kız ve erkek arkadaşlığına inanmıyorum çocukluk dışında.

    0
    0 Yorumla
  • DepresifBirİnsan
    DepresifBirİnsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 42%
    +1 yıl

    Yoo kuruyor benim 3 tane erkek kankam var :/ tabi kız kankilerimde var

    0
    0 Yorumla
  • Sahin80
    Sahin80 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 58%
    +1 yıl

    Kankalar sonunda panpa oluyo
    Panpa anlam sözlükten bak

    0
    0 Yorumla
  • seviyorum01
    seviyorum01 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 45%
    +1 yıl

    kanka oldukları için düşünüyorlar sevgili misali :)

    0
    0 Yorumla
  • NincaTospa
    NincaTospa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Kadınlarda kalamıyor.

    Bu cinsiyetle alakalı değil.

    Yetiştirilme ve karakterle alakalı bir durum.

    0
    0 Yorumla
  • alihaydarcem
    alihaydarcem Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 46%
    +1 yıl

    dost ve dert ortağı arkadaşlarda bulunur, saçların çok harika

    0
    0 Yorumla
  • Malibaba27
    Malibaba27 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    O erkekten erkeğe değişir. Mesele benim 10 yıldan fazladır erkekten çok kadın Kankalarım var kardeşim dediklerim var ve her şeylerini anlatıp fikir alırlar

    0
    0 Yorumla
  • Deryabulut
    Deryabulut Takip Et
    Master Yaş: 24
    +1 yıl

    Benim en yakınım bir erkek yıllardır :D bence genelleme yapmayalım.

    0
    0 Yorumla
  • carismapol
    carismapol Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    O senin düşncen niye kalamasin ki benim asker arkadasi gibi kiz arkadaslarim var

    0
    0 Yorumla
  • _TuMuGu_
    _TuMuGu_ Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Zamanla hormonlar depreşiyor ondan bence ama imkansiz bisey degil arkadas olunabilinir.

    0
    0 Yorumla
  • SuskunCicek
    SuskunCicek Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Bilmiyorum ama ben de kalamazdm aşık olabilirim kendime güvenmiyorm duygular konusunda

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadınlar çok mu değişik? Bu sitede takılan az çok bilir. Fuckbuddysine aşık olan mı dersin. Kankasına çarpılan mı dersin. Adını sen koy. Bırakın şu sadece erkek yapar ayaklarını.

    0
    0 Yorumla
  • Sean34
    Sean34 Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    şartlar eşit olmadığı için. Bende olan şey sende yok, sende olan şey bende yok.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (183)
Devamını Gör(228)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bir erkek neden bir kadınla kanka ya da dost kalamıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden bir erkekle kadın arkadaş olamaz? 17 cevap verildi
Kadınla erkekten arkadaş olmaz mı, neden olmasın? 18 cevap verildi
Bir erkek neden bir kadinla yetinemez? 18 cevap verildi
Bir erkek bir kadına neden takılı kalır? 17 cevap verildi
Bir erkek neden bir kadından kopamaz? 10 cevap verildi
Bir erkek bir kadını neden yok sayar? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨