Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek tehlikeli değil gevşektir. Karı gördü mü ağzı açık ayran budalasına döner. Evli olsun olmasın kadın gördü mü her yol mübahtır. Gizli kapaklı işleri eninde sonunda ortaya dökülür.
Kadınlar tehlikelidir. Bir anda o saf masum zannettiğin kız hayatını kaydırır.
Çünkü kadın ne erkek budalasıdır ne de cinsellik. Kadın aşkın kendisidir ve erkeği değil bir erkeğin kendisine aşık olma fikrini sever aslında (gerçekler) ve çoğu gevşek erkeğe müstehaktır bu.
Kadın kötü bir erkeği seçmişse sinsi planlar yapmak zorundadır ve erkeklerin yüzde 90ı gevşektir zaten.
Hiç kusura bakmicaksınız.. Öyle saça böyle tarak demişler34 Yorumla- +1 yıl
Surda kadinlarin kusrunu saysam burdan koye yol olur..
Ha madem genelliyorsun degil ben kadin gordugumde agzimi ayircam bana gelen kizlari nasil mort ettigimi cevrem bilir..
Bela mi istiyorsunuz bela oluruz..
Savas mi istiyorsunuz
Turk erkeginin savastan kactigi gorulmemistir tarihte..
Kisacasi iki g t meme gosteriyim aliyim aklini basindan bana tapsin ezip hor goreyim yok...
Bir erkek karsi cinsle alakasini kesip cinsellik ten uzaklasirsa karsi cinse eyvallahi olmaz.. Her cicegin kokusu olmadigi gibi her erkek bir olmaz.. Olmamalidir da
Tarihte bir cok erkek seri katilin prenseslerin bogazini kestigine tanik olunmustur..
Kendinizi o tozcuk pembecik sozde sinsiliginizden kurtulup mantiga yonelin..
Kazaniminiz olsun
Cevap sahibi+1 yılOnu öyle kadınlara söyle buyur ben bilmem
Neyse
Cevap sahibi+1 yılÖff napmaya geldin çemkirmeye mi? Hee anlatamıyorum sana ne? Kendi kendime yazdım birşeyler işte saçma ya da mantıklı sana ne ya.
Havamda değilim hadi iyi geceler
En İyi Cevaplar
Kin nefret dolu , acımasız duygusuz insandan korkacaksın. Erkek kadın fark etmiyor.
10 Yorumla
Kadın en fazla büyü yaptırır, erkek nükleer savaş başlatıp dünyanın yarısını yok eder.
Gayet tabii erkek tehlike arz eder, kadın masumdur ateş olsa cürmü kadar yer yakar..41 Yorumla
Soran+1 yılZekilik ve kişilik meselesi de aynı zamanda :D
+1 yılKaraktersiz olan tehlikelidir.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
+1 yılErkekler. Kadınlar doğuştan sinsidir ama yapacakları çok kısıtlıdır ufku dardır ama bir cengizhan, büyük iskender öyle midir? Bir erkek gerçekten kötüyse ve yeteneklerini kullanırsa inanılmaz şeyler olabilir. Hülagu han bağdatta yakılmadık ev, tecavüz edilmedik kadın bırakmadı kafalardan kuleler yaptı. İnsanlık tarihinde böyle kadın bulmak zordur.
20 Yorumla
+1 yılKıskanınca karısını 37 yerinden bıçaklayan erkekler varken kadının tehlikeli olduğunu iddia etmek komik..
65 Yorumla
Soran+1 yılZeki bir kadın güçlü bir erkekten daha tehlikeli olabilir... O koca aptal tehlikeli sınıfında
- +1 yıl
:D ciddi misin?
Ne kadar zeki olursa olsun kim buna karşı koyabilirdi ki? o öldürülen kadınların hepsi mi aptaldı?
Yapmayın Allah aşkına..
Soran+1 yılSonuçta şöyle bir durum vardı yanlış kişiyi seçtiklerine göre ve buna katlandıklarına göre ve önceden durumu sezinlemeyediklerine karşısındakinin neler yapabileceğini tahmin edemediklerine göre evet bir yerlerde bir aptallık var gibi görünüyor. Allah kimsenin başına göstermesin ama... neyse örnek göstermek istemiyorum anlayan anlar..
- +1 yıl
Saçma. Boşanınca da oluyor bunlar, hiç başlamayan bir ilişkide de. Psikopat için bahane olmaz. Öldürecek olan her türlü bir yolunu bulur. Saplantı yapan çok fazla insan var..
Bunlar kadının müdahale edemeyeceği ya da seçimiyle alakalı olmayan şeyler.
Soran+1 yılKatılıyorum müdahale edilemeyecek durumlar da olabilir karşıdaki piskopatsa aniden gelişen olaylar seçenek olmayan olaylar dışında ama müdahale edilebilecek durumlar da var. Görüşünüz için teşekkürler
+1 yılTabii ki de erkekler. Farkındaysanız savaşlar, cinayetler, suçlar, kadın ve çocuk cinayetleri, trafik kazalarının büyük yüzdesi hep erkek ırkından çıkıyor. Herşeyin %90'nı erkek kaynaklı sorunlar. Kadınların yaptıkları herkese batar erkeklerin dünyanın içine etmesi kimseyi rahatsız etmez. ERKEKLER HERŞEYİN EN BÜYÜK SUÇLUSU SİZSİNİZ!!! 😠😠
10 Yorumla
+1 yılkesinlikle kadınlardır neden diye sorarsanız? erkekler basit bir zekaya sahiptirler ama bir kadının zekasını asla ama asla bir erkek anlayamaz ve bir kadın bir erkeğe istediği her şeyi yaptırabilecek bir yapıya sahiptir o yüzden yaşasın hemcinslerim...
11 Yorumla- +1 yıl
Hm Hm o yüzden einstein gerizekalıydı değil mi istisna felan demezsen zekanın kadını erkeği yok bence bak cinsimide aklamıyorum sizdende bir einstein zekası çıkabilir ama sınırlandırma
Şeytan yer yüzüne kadın kılığında dolaşır mis cehennem in ise 3/2 kadınlardan olusucakmis kadın ların çoğu erkeği tahrik eder çoğu erkeği istemedikleri şeylere yönlendirir ler çoğu kavgaya ve istenmeyen olaylara sebeb vermek için meilli yapılara sahip o yüzden Alllah muhafaza
10 Yorumla
+1 yılBir tabir vardır bilmem bilir misiniz? Aynı b*kun laciverti diye. Hepimiz birbirimizden beteriz. Erkekler desen kadınlara haksızlık, kadınlar desen erkeklere haksızlık... Boşuna eş olarak yaratılmamışız. Tencere kapak misali...
30 Yorumla
+1 yılbence karaktere bagli :d tehlikenin kadini erkegi yoktur
21 Yorumla
Soran+1 yılTehlikeli olma potansiyeli yüksek taraf bunu karakterinin getirdiği merhamet, vicdan vb. duygularla kullanmaz haklısınız, ama bu da kişiye bağlı kadın erkek oluşuna değil. Asıl soru kimin daha potansiyel tehlikeli olduğudur. Teşekkürler görüşünüz için :)
+1 yılBir kadın olarak söylüyorum, bunun cevabı kesinlikle kadınlardır. Onları tehlikesiz yapan ise, vicdanları, merhametleri ve acıma duygularının ne seviyede olduğudur. Kendine güveni olan kadınlar da bu yorumumu eksilemez. Peşinen söyleyeyim de 😉
12 Yorumla- +1 yıl
Tehlikeli derken abla, nasıl baktığımızla ilgili. Ben pompalı tüfekle eski eşini veya çocuklarını vuran kadın görmedim pek.
Erkeklerde o kadar yaygın oldu ki bu durum haberlerde...
Yani erkekler her haltı yapar, tecavüzcüler falan...
Hep tehlikeli oluşları işte bunlarda, kadınlar masumdur.
Belki sevgisel ilişkiler için sinsilik yaparlar o kadar. - +1 yıl
@Bugraaltas Yorumumda sadece soyut tehlikeyi düşünerek fikir beyan ettim aslında. Somut tehlike söz konusu olduğunda elbette ki sizin söyledikleriniz tartışmasız doğru olur. Teşekkür ederim yorumunuz için.
+1 yılKadınlar tehlikelidir. Erkekler basit ve kendini akıllı zanneden ama saf canlılar. bir kadını istemiyorsa zevke getiremezsiniz ama bir erkeği rahatlıkla getirirsiniz bu bir örnek kadınlar işini bilirse daha da tehlikelidir
10 Yorumla
+1 yılKaraktere ve kaldığı psikolojik duruma bağlı. Bunu kuvvet olarak algılamamak lazım.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet, tehlike sadece kuvvetten kaynaklanmaz. Zekanın gücü yenebilduği durumlar da var
Uyuşturucu -kadin ticareti yapan, tecavuz eden, sokak ortasinda birbirini bicaklayan kadin gormeniz zordur.
Ha tehlikeden kastinizda bunlar degilde dedikodu gibi seylerse buyrun..20 Yorumla
+1 yılHahah neden cinsiyet ayrımı var ki insan tehlikeli zaten bunu göremeyecek kadar kapatmış millet gözlerini
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 476 cevap paylaştı. Kadınlar çok güzel gülüyorlar çünkü ben kaç kez ulan çok güzel gülüyor be ben buna aşık olurum diyip uzak durdugumu bilirim
30 Yorumla
+1 yılKadinlar daha tehlikeli arkani onlara asla donmiceksin dondugun dakika yandin bir erkege hata yapsan unutur gider bir kadina hata yap 10 yil sonra harirlar yuzune kakar
20 YorumlaTabiki erkekler kadinlar daha zeki sadece o kadar erkeklerin akli yalana aldatmaya vs daha yatkindir.
20 Yorumla
+1 yılBen kadınların benden daha tehlikeli olduğunu düşünüyorum , neden mi, hayat tecrübesi cınım ;)
13 Yorumla- +1 yıl
Bak eksileyen sinsilerdende anlaşılıyor, sence haklımıyım.
Soran+1 yılBu senin hayat tecrüben, öyleyse haklısındır :)
- +1 yıl
Saygından ötürü teşekkür ederim, benden de saygılar :)
+1 yılErkekler tabi ki , kadınlara göre erkekler yalan söyleyemez ama aslında erkekler iyi birer yalancıdır
15 Yorumla
Soran+1 yılEvet erkekler yalan söyleme konusunda profesyonel hepsi değil belki ama geneli böyle
- +1 yıl
Çoğu evet kadınlarda benim kocam ya da sevgilim yalan söyleyemez derler
Soran+1 yılYazık kadınlara ya böyle erkekler bunun dersini alır Allah'tan inşallah
- +1 yıl
Ben bu devirde bu kadar temiz kalabildiğim için mutluyum , Allah herkese nasip etsin
Soran+1 yılAmin cümlemize inşallah
+1 yılKadınlar tabii ki.
Erkek cehenneme gitmiş zebani “atın bu odunu ateşe” demiş.
Kadın cehenneme gitmiş şeytan “hoşgeldin üstad” demiş. 😂😂😂😂24 Yorumla- +1 yıl
@Mnk1995 öperim 😊😘
- +1 yıl
@Mnk1995 ☺️☺️🙈🙈
İnsanlar çok tehlikeli bence. Cinsiyetle ilgili değil
30 Yorumla
+1 yılkalbını kirdiginiz, göz yasina sebeb oldugunuz kadınlardan korkun.. her göz yasin teker teker hesapi sorulacak! kadinlar tabiki
10 YorumlaBiz bir düşünüyorsak kadınlar yedi düşünüyor kim ne derse desin kadınlar en tehlikeli duruma görede en saf kişilerdir
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı. kadınlar kendini tehlikeli görüyor ama erkekler daha beterdir.
30 YorumlaBence biz erkekler uğraşmak istemediğimiz saçma gelen şeyler için düşünmüyoruz meydan kızlara kalıyor kızcağızlar da kendini tehlikeli sanıyor😊
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 516 cevap paylaştı. iki cinsinde tehlikelisi var ama kadın daha tehlikeli bence fiziksel olmasada sinsilik yılanlık vb konularda.
10 Yorumla
+1 yılKaraktere göre değişir, cinsiyet ile alakası yok bence.
20 Yorumla
+1 yılİnsanlar tehlikelidir merhametsız olanı hangısıyse o tehlıkelı
20 Yorumla
+1 yılKadin mi erkek mi daha tehlikeli bilmem ama insanin cani yanmaya gorsun.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar tabiki kadın kadar sinsi bir varlık var mı yahu 😂
10 Yorumla Kadınlar. Hemcinslerimin bu konuda eline su dökemezler
10 YorumlaMevzu kadın erkek değil kim daha zekiyse o tehlikelidir
10 YorumlaKadınlar çünkü erkekler konu cinsellik olursa her şeyi yapar bu da onların en büyük zaafıdır.
10 YorumlaCanını acıttığınız , hakaret ettiginiz , küçümsediğinız duygulariyla oynadiginiz Kadınlar
10 YorumlaBen bile kadınlardan korkuyorum
Siz bilirsiniz..10 YorumlaYazın yağmuruna kışın güneşine kadının gülüşünd aldanma 😏
10 Yorumla%100 kadınlar her türlü erkek diyenin aklından şüphe duyarım
10 YorumlaTabikide kadınlar. Kadınlarda fitne fesatlık daha fazla. Ben kız olduğum halde bunu düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılErkek gücüne kadın aklına güvenir.(her erkek için geçerli değil)
10 Yorumla
+1 yılCinsiyete göre ikisin de tahmin edemeyeceğim tür de tehlikesi olur eminim buna.
10 YorumlaTehlikeli sayilmam normal durum da..
Ama sinirli halim bambaskadir bunu oylesine demiyorum10 Yorumla
+1 yılTabiki kadınlar 😄😄kadınlar yılandır yılan bazıları hariç 😄😄
23 Yorumla- +1 yıl
Ben seni tanısaydım kadına yılan diyen erkekle asla arkadaş dahi olmazdım ula deyyus anan da kadın bacın da kadın onlar şeytan mı o kadar sizi doğuruyor size bakıyorlar erkekler bencil o kadar.
- +1 yıl
Bazıları Hariç Dedim Arkaşım Dikkatli Okursan Eğer 😉😉Ki Benim Karşıma Gerçekten Hep Yılan Çıktı 😏☹️
- +1 yıl
Emin ol ki benim karşıma çıkan kızları görseydin hep menfaatçi daha kötüleri bile var ah bir tanısan
Cinsiyet fark etmez. KARAKTERSİZLER TEHLİKELİDİR!!!
10 Yorumla
+1 yılHemcinlerimi bilirim biz kadınlar birz daha sinsiyiz sanki
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılkimin tehlikeli olduğunu @HayatKısaKşlrUçyr daha iyi bilir
211 Yorumla- +1 yıl
Ne bilem ben :|
- +1 yıl
@HayatKısaKşlrUçyr hadi ordan senmi bilmeyecen
- +1 yıl
Evet bilmiyim :|
- +1 yıl
@HayatKısaKşlrUçyr ya güldürme beni hayat :D
- +1 yıl
Tamam kadinlar :/
- +1 yıl
@HayatKısaKşlrUçyr bide erkeklere tehlikeli diyonuz vay be :D
- +1 yıl
Az degilsiniz sizde😒
- +1 yıl
@HayatKısaKşlrUçyr biz ne yaptıkki şimdi hayat herşey sizden çıkıyor erkekleri kışkırtan siz onları deli eden siz çenesi düşük olan yine siz daha bir sürü niceleri var
- +1 yıl
Suss uste cikmayin bide😒
- +1 yıl
Fırsat bu fırsat bırakta çıkayım
- +1 yıl
@HayatKısaKşlrUçyr fırsat bu fırsat bırakta çıkayım hayat
+1 yılAdemden beri gelen bir tartisma bu ama bazi seyler bellidir 2 arti 2 4 yani KADIN kesinlikle
10 Yorumla
+1 yılBir devleti kadn yıkıyosa
Seri katil oluyosa
bir ağlama ile her şey alırsa
Kadından kaç şeytanın avukatı geldi30 Yorumla
+1 yılKadınlar daha tehlikeli diye düşünüyoruz ama toplumumuzda en çok kadın cinayeti oluyor hemde kocalari tarafindan
10 YorumlaNiyeti kötü allan herkes tehlikelidir erkek ya da kadın fark etmez
10 Yorumla
+1 yılKızlar tabiki. Erkeğin yapacakları sınırlı ama kadınların ne düşündüğünü anlayamıyorsun.
10 YorumlaKesinlikle kadın daha tehlikelidir Cem Yılmaz'ın da dediği gibi tanrı erkeği yarattı ve Dedeki daha iyisini yapabilirim ve kadını yarattı 😂
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle kadınlar.
Ama fiziksel olaraksa elbette erkekler.10 Yorumla
+1 yılKadınlar daha tehlikelidir. Kadın düşmanım olmasını hiç istemem
20 Yorumla
+1 yılerkeklere göre kadınlar , kadınlara göre erkekler..
10 YorumlaKadınların daha tehlikeli olduğunu herkes biliyor bence.
10 Yorumla
+1 yıltehlikeli erkeklerde vardır ama kadınlar hep daha tehlikelidir
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadınlar tabiki silahtan tek farkları kadınlara asla susturucu takamazsın..
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 396 cevap paylaştı. Insan olmayan her kes tehlikelidir tabi erkekler yani bizler bir iki adim öndeyiz:))
12 Yorumla- +1 yıl
Nasıl Da biliyorlar kendilerini 😂
+1 yılKarsilastirma yanlış. Hangi tur kadinlar denilmesi lazım
10 YorumlaŞeytanın diger ismi diye boşuna dememişler tabiki kadın
10 YorumlaBence kadınlar. Adem’e yasak elmayı yediren bir kadındır 😂😂
12 YorumlaKadınlar bu dünyaya sorun çıkarmak için gelmiş faydasız bir canlı türüdür. Doğurmak dışında yaptıkları faydalı bir iş yok
03 Yorumla- +1 yıl
Noldu bir kadından büyük kazık mı yedin. Nedir bu kadın düşmanlığı be abicim.
- +1 yıl
tamam ama kadınlar hakkında böyle genellemeler yaparak eziklemen hiç doğru değil. hoş sen faydasız deyince öyle olmuyoruz da neyse :D
- Devamını Gör (172)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar