Sayet ben Kadinlar tarafindan cok kiskanilan biriyim.. Ne gerek var hemcinsini kiskanmaya anlayamiyor ve cözemiyorum. bir Kadina Tipi yüzünden hic cins cins bakmamisimdir cünkü benim icin önemli olan Insanligi belki cok cirkin ama kalbi güzel belki cok güzel ve Kalbi güzel belki Insanlarin Elinden tutan kimsenin yaninda olmadiginda belki o bir Arkadasim olsa benim yanimda olcakti hep. Kalp önemli Insanlarin görüntüsü degil. Ama ugrasanada Lafimi sokarim :)
birlesir seni konusurlar tip tip bakarlar her yerini incelerler kötülerler beyenmediklerini dile getirirler
dalga gecen tavirlar yapar sinirinden gülerler
size benzemeye calisir ayni kiyafeti makyaji tavirlari uygularlar
ama gögsü sarkik poposu büyük kilolu cok zayif vs devamli bir eksigini ararlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar