İnsanların kusurlarıyla dalga geçmek çok alçakça değil mi?

Siz insanların kusurlarıyla hiç dalga geçtiniz mi?
Güya komiklik olsun diye paylaşılmış bir resim.. Gülünecek nesi var?
Nasıl bir mizah anlayışı bu.!

#Ruhsuzbilge
İnsanların kusurlarıyla dalga geçmek çok alçakca değil mi??
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bu fotoğrafın trol olduğunu bilmiyordum.. Lakin buna örnek binlerce resim var insanlarla dalga geçilen.. Sıradan bir soru sordum farz edin. Her gelen yüklenmesin resim trol diye..!
İnsanların kusurlarıyla dalga geçmek çok alçakça değil mi?
Cevapla