1.65 bir kız olarak 1.75 olmak için nelerimi vermezdim. Yani dış görünüşe kafasını bozan insanlara sinir olan biriyimdir ama konu boy olunca aşırı takıntım var. Kısa boy bence bir dezavantaj yani kısasın işte ötesi yok😂😂
ya tabiki kendime güveniyorum filan onlarda sıkıntı yok sadece yani hep "keşke" diye beynimin bir kenarında kalan bir olay olmuştur 😂 yoksa tabiki boydan çok daha önemli şeyler var yine de teşekkür ederim 😊
Ezan vakti Yagmur Vakti Ve kamet esnasında okunan dua kesin kabul olur hadisi geldi aklıma. Allahım seni esirgesin Allahım dualarını kabul etsin Allahım seni firdevs cennetiyle mükafatlandırsın amçin amin aminnnn
bir sürü minyon begenen erkek var zaten türk erkeginin ortalamasıda cok uzun olmadıgı için minyon hatun candır yaaaa senin boyun kaçki niye bu kadar karamsarsın anlamadım :(((
En İyi Cevaplar