Her ikisinin de tadı farklı ama en çok eğlendiğiniz buluşmalar kimle olan?
Arkadaşlarımla dışarıda daha çok eğleniyorum.
Sevgilimle olduğumda daha çok keyif alıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Türkan Şoray bakışı
Beren saat (Bihter ziyagil) yürüyüşü ve göz süzmesi
Serenay Sarıkaya asilliği
Aslı Enver gülüşü ve utanmış yüz ifadesi
Fahriye evcen edası ve nazı
Lopez kalçası
Beyonce zerafeti
Rihannanın her şeyi
Kusursuz kadın bu bence
@Dhfyygfj Rihanna mı Fasa fiso
@Dhfyygfj Aynn öyle yapmışım
İkisinin de tadı farklı ama arkadaşlarımla daha rahat oluyorum.
Sevgili mevzu bahisse arkadaş her daim satılır. 😂
Cevap
11Cevap
Sevgilim olmadığı için hiç düşünmeden B yi direkmen eliyorum😂 ama yani olsa nolcak oraya bakma buraya bakma o baktı bu baktı😫
O an kiminle neyden zevk almak istediğine bağlı bazen arkadaş bazen sevgili.
%70 Sevgilimle 🙂 %30 arkadaşlarımla, hep birlikte olunca %100 🙂
Sevgilinizle daha çok eglenmiyorsaniz niye birliktesiniz ki? Sonuçta eğer onunla evlenirseniz ömür boyu o olacak yanınızda arkadaş değil
Çünkü sevgilim olmadı sadece arkadaşlarla vakit geçiriyorum
C hiçbiri yanlızlığı seviyorum
Arkadaşlarımla daha çok eğleniyorum 😂
demek öyle emin misin :D
bunu öğrendiğim iyi oldu :D
benle o kadar çok eğlenmediğini :P
Sevgiliyle daha keyifli.
Sevgılımle daha cok eglenirdim bı aralat
Sevgilim olmadi ki arkadas diyelim
Arkadaşlarımla
*Gecen bol olsun.*
bilmiyorum ki olunca söylerim
Tek basima daha iyi sanki ya da kardesimle 😊
Arkadaşlarımla tabikide
Kendimle ve arkadaslarımla...
Sevgilim olmadığı için arkadaşlarım
hıc sevgılımız olup vakıt gecırmedıgımız ıcın :))
Sevgiliyle her zaman daha keyiflidir.
Bence her ikiside ama sevgili daha ağır basıyor (:
Sevgiliyle daha keyifli.
Hangisiyle daha samimiysem
Ikisinde olculu bir sekilde.
Sevgilimle tabiki
Busra mesaja bakar misin ozur dilerim bir an bilemedim ozur dilerim sen iyi birisin
Arkadaslar
Arkadaşlarımla
Arkadaşımla
Arkadaşla sanki
Arkadas
Arkadaşlarla
hiçbiri
Arkadaşlar başkadır
Arki, kanki
Bence sevgili
sevgiliyle..
Arkadaş
arkadaşlarım tabi
Sevgiliyle
sevgili ile.
açık ara arkadaş
Sevgiliyle
Sevgili tabiki
Arkadaşlarla
Bence 2 side
Sevgiliyle..
2 side
Canım kendim
yalnız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar