Biseksüel olduğumu arkadaşlarıma ve sevgilime söylemeli miyim?

Arkadaşlar merhaba, herşeyi olduğu gibi anlatıcam yazdıklarımda abartı ve kendini beğenmişlik aramazsanız sevinirim zaten anonim açıcam konuyu.

Üniversite öğrencisiyim, 1.85 boyum var, sarı saçlı ve mavi gözlüyüm. Dört yıldır vücut çalıştığım için Alacakaranlık filmindeki kurtadamlar gibiyim, zaten bu benzetmeyi ilk başta arkadaşlarım yapmıştı. Yani özetle okulda her kızın dönüp birdaha baktığı bir dış görünüşüm var. Haliyle okulda beni çekemeyen erkekler ve kedinin ulaşamadığı ciğere mındar demesi misali bana cephe almış kızlar var. Bunu neden anlatıyorum çünkü okulda bulunduğum statüyü size tam lanse edebilmek istiyorum ki fikir verirken ilerde oluşabilecek sorunları öngörebilin.

Çok yakın olduğum bir arkadaş gurubumuz var, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez, hepimiz birbiri için canını verebilir. Bir de sevgilim var keza aynı şekilde oda öyle, ama gelgelelim Türk halkının dini ve kültürel düşünceleri sebebiyle canını bile verebileceği arkadaşını bir kalemde silip atmasının mümkün olduğunu biliyorum. Ayrıca bu çekemedikleri için kuyumu kazmaya dünden hazır kişilerin gazabından korkuyorum.

Ortalamanın çok üstü bir öğrenci yaşantım var, yani şuanki durumumdan çok memnunum lakin kendimi sevgilime ve çok yakın arkadaşlarıma karşı bu konuda sorumlu hissediyorum ve cinsel kimliğimi açıklamak istiyorum. Ancak Türk halkının en büyük problemi olan kıskançlık ve dedikodu illetlerinin hışmına uğrayıp öğrencilik hayatımın tepetaklak olmasından ve yalnız kalmamdan korkuyorum. Ama bir yandan da ortamda sohbet ederken konu yakışıklı bir futbolcudan ya da oyuncudan açıldığı zaman; " çok çekici, çok tatlı " demek. Yani içinden geçenleri söylemek istiyorum. İnsanların arasında yalancı maskemle tiyatro yapmak istemiyorum, kendim olmak istiyorum.

Hepinize şimdiden teşekkür ediyorum. ❤️
Biseksüel olduğumu arkadaşlarıma ve sevgilime söylemeli miyim?
Cevapla