"beyciğim" diye konuşanları nasıl bulursunuz?

Bir senedir biriyle konuşuyorum.Aramızda bişey yokAma seviyorum..İsmini veremiycem.x olsun.Ben ona "x beyciğim" diye hitap ediyorum yaklaşık bir senedir.Gıcık mıyım böyle konuşanları nasıl bulursunuz?arkadaşlarımla hep böyleyim."ayol" kelimesini de çok kullanırım?
"beyciğim" diye konuşanları nasıl bulursunuz?
Cevapla