Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için teşekkür ederim. Kendi haline bırakmaya karar verdim.
çok değer verdiğim biriyse konuşurum değilse sıradan arkadaşsa işi vardır ya da nişanlanmıştır der kendi haline bırakırım
Gelip konuşmak yerine öylece gitmeyi seçtiyse siler geçerim
Sorarım neyin kafasını yaşıyorsun derim
Sağolasın
Cevap
1Cevap
Konuşulur. Kaçamak cevaplar veriliyorsa ve durum değişmediyse çok uğraşmamak lazım artık
Kendi haline birakirim,
Eyvallah
Çokta tın cehennem olsun
Kesin konuşurum peşini bırakmam konuşmadan
Konusurum devam ederse yol veririm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar