Arkadaşınız sizden nedensiz ya da sizin bilmediğiniz bir neden yüzünden uzaklaşırsa ne yaparsınız?

Gidip konuşmak, kendi haline bırakmak ya da başka öneriler? Ve bu düşüncenizin olası sonuçları?
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için teşekkür ederim. Kendi haline bırakmaya karar verdim.
Arkadaşınız sizden nedensiz ya da sizin bilmediğiniz bir neden yüzünden uzaklaşırsa ne yaparsınız?
Cevapla