En yakın arkadaşım beni umursamiyor?

Lisede tanışmıştık yakın arkadasimla daha sonra okulu bıraktık ama arkadaşlığımız devam etti her gece telefonda konuşurduk hep birbirimize gider gelirdik gezerdik ama daha sonra bir olay oldu çok kırıldım ona. Aramız kötüydü bir süre sonra barıştık ama aynı o aynı hataları yapmaya devam etti benim de kirginligim küsmedim bu sefer ama. Aramız bana göre hala duzelmedi ama ona bakılırsa çok iyi. kisaca beni umursamiyor yeni arkadaşlar edinmiş hep onlarla beraber. Beni aradığında ise anlatır birşeyler ben dinlerim her zaman ama ben bişey söylediğimde anlattığında hıı falan der. Anlamıyorum ki sıkıcı mi geliyorum acaba artık ona. Beni fark etmesini istiyorum ona ne kadar kırgın oldugumu görsün istiyorum. Sizce nasıl yapabilirim bunu? Alıp karşına konuş demeyin konuştum çünkü hatta konuştuktan sonra beraber agladik bir daha yapma böyle şeyler dedim yapmicam dedi ama hala devam etti. Lütfen bana bir fikir verin?
En yakın arkadaşım beni umursamiyor?
Cevapla