Eşimin ailesinin menfaatçiliği ve ortak alınan evin satılamaması?

eşimin ailesi çok menfaatçi. ailem evliliğime çok karşı çıkmıştı sebebi eşimle aramzdaki eğitim ve maddiyat farkı yani ben eşimden çok fazla kazanıyorum. bu sorun olur demişlerdi. ama inanın maddiyatçı biri olmadım hiç. eşimin işini ve maaşını bilerek sevdim, önemli olan çalışması ve har vurup harman savurmaması idi. fakat evlendikten sonra, eşimin ailesinin benim maaşımda gözlerinin olduğunu, destek beklediklerini anladım. elin kızıyım ben sonuçta, kendi aileme bile vermezken eşimin ailesine mi yedircem. babam sadece emekli maaşıyla geçinen biri. beni okutmak için ne zorluklar yaşayan biri. neyse konuya gelecek olursak. kayınbabam, eşimden sürekli birşeyler istiyor. ayda yılda köye gideriz alışveriş listesi yollar. eşim bekarken yanlız yaşamış. çünkü eşimin annesi vefat etmiş ve babası başka biriyle evlenmiş. şimdi köyde hayvancılık yapıyor. bu işe kaynım da yardım ediyor. ama kaynım köyde yaşamıyor, kayınbabam ona destek oluyor. kayınbabam araba aldı kaynımın üstüne yaptı çünkü ikinci eşine kalmasın istedi. eşimle abisi ortak ev almışlar ankaradan, ama evin tapusu kaynımın üstüne, kirası da onlarda, düğün de bana 1 bilezik dahi takmadılar bizim durumumuz iyi değil dediler, ailem çok üzüldü. inanın 1 kuruş yardımları olmadı. bir sürü hayvanı var babanın 1 tanesini satıp da yapamadı mı diyorum yapmak zorunda değil diyor. kaynım ve kayınbabam süt, terayağı bir sürü şeyler satıyor ama eşimin de parası var o hayvanlar alınırken, bireysel emekliliğini bozdurup yardım etmiş. abimin çocuğu var ve eşi çalışmıyor diyor. gayet rahat. ben kaynımla konuşmuyorum. hiç yüzyüze gelmeyiz. evin bütün yükü de bende, eşim diyor ki maaşımı biliyordun. evin elektrik su faturalarını ödüyor sadece ve her ay kavga ile ben evin kirasını zor alıyorum. kredi kartı çok geliyor. ailene harcarsan haram zıkkım olsun diyorum. bir evi geçindirme sorumluluğu alamadı. arkadaşlarım diyor ki, hiç birşey alma eve diyor, soumluluk ver diyor ama çok rahat. nasılsa ben tamamlıyorum herşeyi. sorum şu ki;
Güncellemeler
+1 yıl
abisinin üstüne olan ama ortak alınan ve hatta eşimin daha fazla ödediği ev ki bunu kaynım demiş, sen ne kadar fazla ödediysen yaz satılırken onu alırsın diye bu ev 2011 yılında alınmış. eşimin abisi 2014 de evlenmiş ve 1 yıl eşim tek ödemiş kredisini. ama evin kirası bize gelmiyor. o evi güya satlığa çıkarrtık 5 aydır kimse aramamış. çok yüksek fiyat yazmışlar. satılmasını niye istesin ki, 180.000 demişler ama o ev 160.000 bile etmez. biz alalım yarı parasını verip diyorum, fiyatta anlaşamıyorz
Eşimin ailesinin menfaatçiliği ve ortak alınan evin satılamaması?
Cevapla