Sizce ingilizce öğretmenliği kazanmak zor mu?

Acik lisedeyim yaklaşık 4 aydir ingilizce çalışıyorum gramer kitabindan az temelim vardi. Dinleme vb yapiyorum yaklaşık 1200 kelime öğrendim bunun icin ekstra caba sarfetmedim gramer calisirken kaptım yabanci arkadasim var uzun uzun cümleler kurabiliyorum konuşurken saçmalama falan baya azaldi. Anlıyorum ama konusamiyorum durumu bende olmuyor yeni bir kalip öğrendiğim zaman mesela direk kullanabiliyorum onu kendimce iyi yol katettiğimi düşünüyorum. Intermediate seviyesindeyim diyebilirim. Yaklaşık 2 senede iyi bir seviyeye gelebilir miyim? Lys ingilizceden sağlam net çıkarabilir miyim? Hedefim üniversiteye kadar advanced seviyesine gelmek ya da en az upper olmak. Üniversite sonunda ise anadil seviyesinde olmak. Sizce bunlar mümkün mü?
Güncellemeler
+1 yıl
Hshwh
Güncellemeler
+1 yıl
Nsnsnsjss
Sizce ingilizce öğretmenliği kazanmak zor mu?
Cevapla