Acik lisedeyim yaklaşık 4 aydir ingilizce çalışıyorum gramer kitabindan az temelim vardi. Dinleme vb yapiyorum yaklaşık 1200 kelime öğrendim bunun icin ekstra caba sarfetmedim gramer calisirken kaptım yabanci arkadasim var uzun uzun cümleler kurabiliyorum konuşurken saçmalama falan baya azaldi. Anlıyorum ama konusamiyorum durumu bende olmuyor yeni bir kalip öğrendiğim zaman mesela direk kullanabiliyorum onu kendimce iyi yol katettiğimi düşünüyorum. Intermediate seviyesindeyim diyebilirim. Yaklaşık 2 senede iyi bir seviyeye gelebilir miyim? Lys ingilizceden sağlam net çıkarabilir miyim? Hedefim üniversiteye kadar advanced seviyesine gelmek ya da en az upper olmak. Üniversite sonunda ise anadil seviyesinde olmak. Sizce bunlar mümkün mü?
Güncellemeler
+1 yıl
Hshwh
Güncellemeler
+1 yıl
Nsnsnsjss
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar