"İlk çocuğunun kız olması, kadının bereketindendir" [İbni Asakir] Peygamberimiz neden böyle söyledi acaba?

"İlk çocuğunun kız olması, kadının bereketindendir" [İbni Asakir] Peygamberimiz neden böyle söyledi acaba?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu hadiste kadınlar ve kızlar övülüyor, nankörlük yapmayın. Kız çocugu dogurdu diye hastaneyi terkedip karısını orda bırakanları, karısını aşagılayanları, dövenleri ve hatta ekek evlat vermiyor diye boşayanları gördük.
"İlk çocuğunun kız olması, kadının bereketindendir" [İbni Asakir] Peygamberimiz neden böyle söyledi acaba?
Cevapla