
Esarerin bedeli filminin tanıtım sloganı olan bu söz hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir?
#esraetinbedeli
#umut
#theshawshankredemption

Umutlarla yaşadığım bir gerçek şu varki korkularım yok gibi ufak tefek varsada o korkularımın üzerine gitmeye bayılıyorum. Sanırım biraz gözü karayım...
Bazen umut etmekte işe yaramıyor ne yazıkki.
Hem umut etmek hemde çalışmak gerekiyor sanırım.
Umuda da bırakılmıyor hayaller, evet.
Haklısınız.
Bu film sanırım 10 kez izledim ve daha en az 10 kez daha izlerim... Izlemeyen varsa siddetle tavsiye edilir... Soze gelince yoruma kapali bence
Haklısınız, Sinema tarihine ismini altın harflerle yazdıran bir film. Hala izlemeyen varsa işi gücü herşeyi bir kenara bıraksın ve bu filmi izlesin.
Cevap
2Cevap
Korktukça da tutsağız, umut ettikçe de tutsağız. Her türlü tutsağız.
Öyle olmasını istediğiniz için bu şekilde yazıyorsunuz. İnsanı yaşatan geleceğe dair planlar yapmasını sağlayan tek şey umutlarıdır.
Geleceğe dair plan yapmak kendimizi komik duruma düşürmek oluyor. Biz planlar yaparken Yaradan bize gülüyor.. Kaderimizde ne varsa onu yaşıyoruz, planladıklarımızı değil.
Kaderimiz bizim ne seçeceğimizn önceden belirlenmiş olmasıdır. Aksi takdirde özgür irade olmazdı ve böyle olsaydı hiç kimse yaptıklarından sorumlu olmazdı. Umutsuz insan amaçsız kalmış bir gemi gibidir bence. Rüzgar ve dalgalar onu nereye götürürse o da oraya gider...
ifade ettiği anlam çok da asıl kurtuluş umut etmek de işte.
Sınırları aşmayı ifade ediyor :)
Korkularimiz ruhani kafesimiz...
Film adı güzel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar