Şahsen biz balık tutmaya giderdik, kitabevlerine gidip kitap okurduk, evde ekmek araları hazırlayıp çimlerde piknik yapardık, sahilde deniz havası alırdık ki hiçbir şeye değişilmez, yağmurda bile bile yürüyüş yapar ıslanırdık, sokak hayvanlarını beslerdik ve onlarla oyunlar oynardık, basketbol oynamaya giderdik ki artık çoğu bölgede potalar mevcut, mağazaları veya AVM'leri dolaşır fikir edinirdik. Yani çeşit bol aslında. Yeter ki bu tarz faaliyetlerden keyif alın...
Mesela akşam sahilde kayalıklara oturup denizi ve ayı seyretmek, sevgilinin elini tutarak veya omzuna başını koyarak sohbet etmek mükemmel bir şey. En fazla sahildeki satıcı abilerden birer bardak kahve alarak ve sevgiliyle hayaller kurarak mükemmel bir akşam gecirilebiliyor 😊😊
Seviyorsan paraya zaten ihtiyacın yoktur eğlenmek için karşılıklı gözlerine bakarım güzel filmler izlerim birlikte bir yere gidip gün batımına doğru müzik dinlerim ve beraber kutu oyunu oynarım ve bunlar bence çok eğlenceli olabilecek şeyler sadece zevk almayı öğrenmesi yetiyor insanın her işte olduğu gibi bunlarda da yaptığı işten.
Paraya gerek var ama o kadar çok paraya gerek yok. Ben sevgilim değilde arkadaşlarım ziyarete gelirse o zman hangi ildeysem artık manzara çay, yürüyüş, yamaçparasut, oluyorsa basejump ya da normal atlayış ya da dalış yaparız yani bir sürü şeyde var
Evde oturun film filan izleyin, çıkın dışarıda yürüyüş yapın, sokakta insanlar üzerinden oyunlar oynayın. Küçük tanışma oyunları da güzel olabilir. Birlikte müzik dinleyin, dans edin. Yapmak istedikten sonra bir sürü şey var :)
Akşamları gökyüzü ve yıldızları izleyebiliriz hayal kurabiliriz Birlikte dans edebiliriz Oyun oynarız el kızartmaca ebelemec Bisiklete bineriz ya da motorla tura çıkarız Sahilde yürüyüş olabilir Cay icebiliriz evde film izleyebiliriz
Parasiz degil az parayla. Simit ayran sahilde bankta otururken ardindan yuruyus yine sahil de oradan da eve kadar yuruyerek bırakırsın uzun uzun sohbet etme fırsati dogar bak yol parasından da kurtardim :)
sahılde yuruyuş, ılla bısey yıceksen simit çay rn güzrli. ya da evde oturmak film izlemek, sohbet etmek. para harcamadanda unutulmaz bı gun gecırılır 😊
Sinema yerine evde film izlenebilir , ve en güzeli eve çagırıcaksın biriniz yemeği biriniz salatalıgı sorna beraber sofranızı kurup film izleyerek yemeğinizi yiyip sonra sarılarak uyuya kalabilirsiniz veya bütün gün sohbet muhabbet eglence canınız sıkıldımı çıakrsınız sahile yürürsünüz oda olmadı bulursunuz bitop oynarsınız yapılacak aktivite çok yeterki içinizden gelsin :)
Öncelikle süprizlerin adamı ol, en ufak bir konuşmanızdan hayrete düşürecek şeyler yap. Sonra aklınıza beraber yapmak isteyeceğiniz bir çok aktivite gelir.
Hiç parasız zor. Evlerde buluşup film izlenebilir de o işin sonu yaş olabilir. Yürüyüş yapılabilir. Kent ormanlarında (bir belediye otobüsü ile gidilebilecek mekanlar) piknik yapılabilir.
@erkan3484 neden sapıklık olsun ki. Sevdiğin insanı istersin isteyince bir şeyler yaşarsın bunun içinde bazı önlemler alman gerekir. Yanlış bişey yazdığımı düşünmüyorum.
Onun nezaman bittiğini gördükki ya çok namus timsali çıkar karşımıza ah vah eder ya da çok yırtık düşünceli ama özü aşırıdır yani bunun bir dengesini kuramadıkça bu çatışma son bulmaz bana göre
Yanisi şu demek istediğim dilin keniği yok herşeyi söyleyene alıştık ama elimizin ayarıda yok her yazılanı ya da yazanı görüyoruz biraz elimizin ayarı olsa toplumca dilin kemiksizliği kendiliğinden düzelecek :) tek sorun toplumca elimizin ayarsız oluşu :)
Heh işte mevzu o zaten :) ama kusura bakma uykusuzluk var bende gece nöbeti tutuyorum e oda 1 gün arayla ama benim devreler iptal bazen pusuladan şaşıyorum idare et 😂😂
Çekirdek alıp gezmek. Biraz marjinalsen yüksek binaların terasında sevisebilirsin. Sahili bulunan yerlerde sahil gezmeleri. Uçurtma ucurabilirler açık alanlarda.
O anlamda tabiki haklısın ama sen ince espiriyi kaçırdın be kuzum en azından paraya ihtiyaç duymadan yaptığın aktivite veda etmek olmuş yani ayrıca o zihniyetsizin var olmasıda ayrı bir miğde bulandırıcı durum
En İyi Cevaplar