Demin kırmızı ışıkta geçtim galiba, ceza yemiş miyimdir?

Kırmızıda durmuştum güneş vardı ışıklar pek gözükmüyodu bi ara yeşil yandı sandım bastım aynadan baktım arabalar duruyordu ceza yemişmiyimdir mobese falan cezayı yediysek eve mi gelir ? araba pederin üstüne
Güncellemeler
+1 yıl
Ayırıca bilen varsa bunu sorgulayacak bi site falan var mı ? plakayı yazıp
Demin kırmızı ışıkta geçtim galiba, ceza yemiş miyimdir?
Cevapla