İnstagram kullanmayan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kullanmıyorum. İnanmıyorlar, nedenini soruyorlar, gerek duymadım diyorum, tatmin olmuyorlar, sahte bir vitrine ihtyacım yok diyorum, anlamıyorlar. Tinder'da eşleştiklerim sırf insragram yok diye beni fake ya da sosyopat sanıyorlar. Bu instagram ne zamandan beridir sosyal kimlik haline geldi? Ve en saf haliyle ne düşünüyorsunuz instagramsızlık hakkında.
İnstagram kullanmayan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla