Ateist olduğumu muhafazakar aileme açıklamalımıyım sizce? Nasıl yapabilirim?

Ateist olduğumu herkesten gizliyordum. Bugün okuldan bir arkadaş tüm engellemelerime rağmen tweetlerimi falan okumuş. Öğrendi yani. Kesin ağzı durmayacak anlatır. Okulda 4 senedir dersime giren gıcık bir hoca var. Birbirimizi sevmeyiz. Hani normaldede bir kızın normal erkek arkadaşı olsun hemen ailesini falan arıyor. O derecede mal bir adam :) Onun kulağına falan gitmesinide istemiyorum. Kimsenin öğrenmesinide ama artık olan oldu. Ben birde bir arkadaşıma anlatmak zorunda kaldım. Tweetlerimi okuyan arkadaş naber ateist deyince diğer arkadaşada anlattım duydu çünkü. Ondan laf çıkmaz eminimde diğeri offf. Saklamak istiyorum. Çünkü toplumda nasıl karşılanacağınıda biliyorum. Gerçekten insanlar ilginç. Bende biraz rahat olmam için ailemle konuşmaya karar verdim. Onlar bilirse rahat olurum. Muhafazakar derken aslında çok çağdaşız her konuda. Müthiş bir ailem var. Ama babam biraz dindar olduğu için tepkisini bilemiyorum. Ne yapmam gerekir?
Güncellemeler
+1 yıl
Konuşurken az önce konuyu oralara kadar getirdim. Dedimki benim davranışlarım düşüncelerim inancım benim sizin gözünüzdeki değerimi sevgimi saygımı düşürürmü dedim. Cevap alamadım. Çok sakindik ailecek :) Babamda hıristiyanmısın dedi yok dedim musevimisin dedi hindumusun vs sordu yok dedim. Ama Müslüman olmadığım kesin dedim. Töbe est vs diyordu. Ayak üstü hatim indirdin dedim :D Hiç bir şey demedi. Gayet sakindi. Anlayışlı. Ama düşüncesi ne bilmiyorum. Ama sevinmediği kesin.
Ateist olduğumu muhafazakar aileme açıklamalımıyım sizce? Nasıl yapabilirim?
Cevapla