Carl Gustav Jung ve yalnızlık... Bu tanıma göre yalnız mısınız peki?

Yalnızlık insanın çevresinde insan olmaması demek değildir...

İnsan kendisinin önemsediği şeyleri başkalarına ulaştıramadığı ya da başkalarının olanaksız bulduğu bazı görüşlere sahip olduğu zaman kendisini yalnız hisseder...

eee hala yalnız mıyız? kontenjanlarda bır deısıklık oldu mu?
Bu teorı de yetmedı...yine husran
Yasasın, meger yalnız deılmısım
Evet, kontenjanlarda bır azalma oldu sankı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Carl Gustav Jung ve yalnızlık... Bu tanıma göre yalnız mısınız peki?
Cevapla