Annem bana sürekli çirkinsin diyor? annem bana neden böyle davranıyor?

geçen hafta annem ile tartışıyoduk okulla ilgili birden cümlesini söyledi sonunda çirkin dedi yani dedim ne alaka ya. bir yere ailece gideceğimiz zaman beni hiç istemiyor hiç haber vermiyor evde ne olup bitiyorsa onlar kapıdan çıkınca anlayorum 2 tane kız kardeşim var biri ablam hep onunla beni karşılaştırıyor. yemek masasında beni istemiyor :( yemeğin hazır olduğunu anladığım zaman yemeye gidiyorum elime tepsiyi tutuşturup odamda yememi söylüyo yaptığı yemeklerden koymuyo ekmeğin en kurusunu bana veriyor. özel sorunlarıma aldırış etmiyor babama söyleyemeyeceğim ihtiyaçlarıma kulak asmıyor. annem bana neden böyle davranıyor? neden beni kardeşlerimden ayırıyor? geçen bayramda babam beni zorla annemi ikna ederek alışverişe götürdü ablamla kardeşimi baştan aşağı yeniledi kendini ve babamıda benim olduğumdan haberi bile yoktu babam neden onada almadın diyince onun ar zaten geçen almıştık diye uyduruyor benim kıyafetlerimi makinaya atmıyor ütülemiyor ablamla kardeşimin yataklarını topluyor benimkini toplamıyor ya anlamıyorum annem neden bana böyle yapıyor? gizlice duyuyorum ablamla kardeşimle konuşurken beni o çirkin diye tanımlıyor kardeşime o çirkin yaratıktan uzak dur diyo kardeşimin okuluna gitmemi istemiyo onun kızı olduğumu kimsenin bilmemesini iistiyo hiç bir aile fotoğrafında resmim yoktur kendime ait eşyalarım kıyafetlerim yoktur odam ablamın eski odası ve eşyaları ablama oturma odası verildi kardeşimin odasıysa üst katta teraslı odada babamın bana aldığı yeni kıyafetleri götürüp ablamın dolabına koyar banyo yapmama su gidiyor diye izin vermiyor ya
Annem bana sürekli çirkinsin diyor? annem bana neden böyle davranıyor?
Cevapla