İlk maaşla kurban kesmek mi bağış yapmak mı?

Kuzenlerin hepsi mezun olup mesleklerini eline aldığında kurban kesiyorlar. Başlarda hevesleniyodum bende. Mezun oldum öğretmen olarak atanmayı bekliyorum şimdi. Adakta bulunmadım. Diğerleride bereketli olsun diyip kesiyolar kurbanı. Ama bana artık mantıklı gelmiyor. Hayır işi yapmıyolarki. Durumumuz var çok şükür. Kurban kesip zaten olana yedirmek ne mantıktırki. bir kısmını durumu olmayan tanıdıkları ailelere veriyolar tabi ama büyük kısım kendilerine. Ben ilk maaşımı lösevle mehmetçiğe bağış yapmak istiyorum. Mantığını kavramadan sırf dini bişey diye yapmak cahillik gibi geliyor bana. Şu hayatta bir faydam dokunsunki diğer tarafta mükafatını alayım. Sizcede bağış yapsam daha iyi olmaz mı?
İlk maaşla kurban kesmek mi bağış yapmak mı?
Cevapla