1998 yılından itibaren. 13 kasım "Dünya iyilik günü" olarak kutlanmaya karar verildi. İyilik yalnızca parayla olmuyo, bir insana tavsiye etmek, iyiliyi için dua etmek de iyilik yapmak demektir. Dünyayı iyilik kurtarıcak.
Siz hiç iyilik yaptınız mı? Her zaman iyilik yapmanız ve görmeniz arzusuyla hayırlı günler :)
13 kasım "Dünya iyilik günü". Şimdiye kadar iyilik yaptınız mı ve yaptığınız en son iyilik ne oldu?
Evet yaptım :) Kan vermiştim en son. Ondan öncede aynı sınıfta okuduğum bir arkadaşıma durumu olmadığı için, içinde ders notlarının bulunduğu kitaplar almıştım. :)
En İyi Cevaplar