İçimizden konuştuğumuz zaman sizce o sesi nasıl duyuyoruz? Yıllardır kafamı kurcalıyor.

Arkadaşlar merhaba, ben hep düşünüyorum fakat bunu bir türlü bulamadım. İçimizden konuştuğumuz zaman sizce o sesi nasıl duyuyoruz? İçimizden şarkı söylediğimizde falan. Fizik okuyan bir arkadaşımla uzun uzun düşündük fakat bir sonuca varamamıştık. Sizce nedir bunun sebebi ?
İçimizden konuştuğumuz zaman sizce o sesi nasıl duyuyoruz? Yıllardır kafamı kurcalıyor.
Cevapla